Ja waar andersquote:
owquote:Op donderdag 29 december 2016 08:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik was er dinsdag ook heel ff
Ff terug gekeken.... dat was ook kwa muziek een uur om weer terug in bed te kruipenquote:Op donderdag 29 december 2016 08:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
wees blij dat je het uur van 6-7 gemist hebt...
goedemorgen trouwens
gelukkig lag ik toen nog in bed en sliep ik nog.quote:Op donderdag 29 december 2016 08:38 schreef cafca het volgende:
[..]
Ff terug gekeken.... dat was ook kwa muziek een uur om weer terug in bed te kruipen
ja dat moest van Den Haag kan ik me herinnerenquote:Op donderdag 29 december 2016 08:43 schreef livelink het volgende:
Ik ging even zoeken wanneer ik mee ben gaan posten hier (in 2012 pas echt regelmatig) en kwam toen deze tegen NWS / Kamer stemt in: Radio 2 wordt 35% Nederlandstalig
Dat verklaart het hoge Blof- en flappiegehalte in de top2000
De Ekdom-act ook welquote:Op donderdag 29 december 2016 08:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze act ben ik eigenlijk wel een beetje beu.
kan me gezien wat ik normaal bijvoorbeeld bij Stenders hoor niet voorstellen dat dat ook werkelijk gebeurt. Voor mijn gevoel hoor ik heel weinig Nederlandstalig op 2quote:Op donderdag 29 december 2016 08:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja dat moest van Den Haag kan ik me herinneren
nou Blof komt wel erg vaak langsquote:Op donderdag 29 december 2016 08:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
kan me gezien wat ik normaal bijvoorbeeld bij Stenders hoor niet voorstellen dat dat ook werkelijk gebeurt. Voor mijn gevoel hoor ik heel weinig Nederlandstalig op 2
Maar dat is al snel erg vaakquote:Op donderdag 29 december 2016 08:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou Blof komt wel erg vaak langs
touchequote:Op donderdag 29 december 2016 08:48 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Maar dat is al snel erg vaak
Bij Stenders ja?quote:Op donderdag 29 december 2016 08:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou Blof komt wel erg vaak langs
nee niet bij Stendersquote:Op donderdag 29 december 2016 08:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij Stenders ja?
Waterloo![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |