Don't fear the reaper? Zelfde akkoorden zowat.quote:Op donderdag 29 december 2016 01:57 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dit doet me een beetje denken aan zo een ander nummer waarvan ik nu natuurllijk niet op de naam kom

Ja nu is het wel weer leuk geweest.quote:Op donderdag 29 december 2016 01:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En Jigsaw Falling Into Place.

Statement Of Work.quote:

Ja, 3-1quote:Op donderdag 29 december 2016 01:57 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk verloor PEC.
Heb nooit Radiohead geluisterd, wil het vaak proberen maar vergeet het weer

The Touristquote:Op donderdag 29 december 2016 01:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En Jigsaw Falling Into Place.

aldus eerste link van google dus dat moet het wel zijn haastquote:

Ik word altijd erg vrolijk van z'n blije hoofd. Val niet op mannen maar voor Chavito maak ik een uitzondering.quote:Op donderdag 29 december 2016 01:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waarom heb jij eigenlijk nog steeds die blije bakkes van dat huichelachtige Colombiaantje als UI?

Dat is niet dit seizoen.quote:Op donderdag 29 december 2016 01:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, 3-1En Stef Nijland scoorde (uit een penalty).

Geen idee. Ik ben bijzonder slecht met namen. Vooral als ik wat bier achter de kiezen heb. Wat het geval is.quote:Op donderdag 29 december 2016 01:57 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Don't fear the reaper? Zelfde akkoorden zowat.

Beste matties met Sevilla.quote:Op donderdag 29 december 2016 01:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik word altijd erg vrolijk van z'n blije hoofd. Val niet op mannen maar voor Chavito maak ik een uitzondering.
Huichelachtig?

Ja je hebt gelijk.quote:Op donderdag 29 december 2016 01:57 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Don't fear the reaper? Zelfde akkoorden zowat.

Sparta Praag.quote:Op donderdag 29 december 2016 01:59 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Dat is niet dit seizoen.Tegen wie was het?

Luister maar of het zo is.quote:Op donderdag 29 december 2016 01:59 schreef Geralt het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben bijzonder slecht met namen. Vooral als ik wat bier achter de kiezen heb. Wat het geval is.

Eerder Rezania-achtigquote:

Altijd maandenlang in de rimboe trainen samen met Babyface, daar trappen wij niet in.quote:Op donderdag 29 december 2016 01:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik word altijd erg vrolijk van z'n blije hoofd. Val niet op mannen maar voor Chavito maak ik een uitzondering.
Huichelachtig?

Je was er ook?quote:Op donderdag 29 december 2016 02:00 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Dat was uit. Wat een dag was dat.

Doei!quote:Op donderdag 29 december 2016 02:00 schreef Mani89 het volgende:
Ok jongens ik zie jullie morgen, doei!

Wie?quote:Op donderdag 29 december 2016 02:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zometeen Marisa. Ik ga gewoon alleen maar kijken naar die stream
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |