Ken je Westworld? Dat is een goeie serie man. Daar komt deze muziek ook in voor.quote:
IK KEN DE GODVERDOMMESE TEKST NIET!!!!quote:
Gelukkig heb je meer verstand van voetbal dan van muziekquote:Op donderdag 29 december 2016 01:53 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik heb niet zoveel met Radiohead. Tja.
SOWquote:Op donderdag 29 december 2016 01:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Gelukkig heb je meer verstand van voetbal dan van muziek
Lachwekkende post.quote:Op donderdag 29 december 2016 01:53 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik heb niet zoveel met Radiohead. Tja.
En How To Disappear Completely.quote:Op donderdag 29 december 2016 01:55 schreef Fylax het volgende:
Nog steeds jammer dat Exit Music er niet in zit.
Ach straks is iedereen naar bed en kraait er geen haan meer naar. Ze kunnen zo 3 liedjes skippen als ze willen.quote:Op donderdag 29 december 2016 01:55 schreef Bos81 het volgende:
Nou dit gaat wel een hele korte versie van Carry On Wayward son worden
Waarom heb jij eigenlijk nog steeds die blije bakkes van dat huichelachtige Colombiaantje als UI?quote:
Dat was niet negatief hoor, de laatste voetbalwedstrijd die ik in het stadion zag, was van PEC Zwolle. Voor Radiohead moet je wel iets meer tijd nemen, in het begin vond ik het ook niets.quote:
Dit doet me een beetje denken aan zo een ander nummer waarvan ik nu natuurllijk niet op de naam komquote:
Waarschijnlijk verloor PEC.quote:Op donderdag 29 december 2016 01:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat was niet negatief hoor, de laatste voetbalwedstrijd die ik in het stadion zag, was van PEC Zwolle. Voor Radiohead moet je wel iets meer tijd nemen, in het begin vond ik het ook niets.
En Jigsaw Falling Into Place.quote:Op donderdag 29 december 2016 01:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
En Everything in its Right Place.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |