Kan ook ja, alles in verhoudingquote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb een huisgenote die onder de 50 kg weegt. Maar die is niet te dun. Is gewoon een kleine vrouw.
Als hij normaal zou posten had 'ie die hele ban niet gehad. Hij kan mailen naar forum@fok.nl als 'ie wil, niet geschoten altijd mis.quote:
"Bans worden niet besproken" is echt een regel die uit de FOK!-oudheid stamt. Geldt nog steeds.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:25 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
Duurt wel lang die ban. Heeft hij weer zo erg gereageerd?
Denk dat het eerder met recidivisme te maken heeftquote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:25 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
Duurt wel lang die ban. Heeft hij weer zo erg gereageerd?
En weer weg.quote:
Oh kak alsnog gemist, de player op m'n telefoon deed 't niet en zit nu pas achter de laptopquote:
Hell yeah. Dank u zeer.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 13:55 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
Kan wel![]()
http://www.mediahuman.com(...)channel-updates.html
Wel onder een kloon/uitgelogd meelezenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:43 schreef Amarantha het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry maar wtf Braddie. Ik weet dat je mee leest. Ik mag je graag maar dit is wel een beetje treurig.
Mister Bradge is momenteel 4 dagen hier niet geweest maar normaal is hij hier wel regelmatig nog. Weet zeker dat hij dit gewoon meeleest.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:17 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wel onder een kloon/uitgelogd meelezen_!
Ja snap ik, maar hij logt eerst uit en leest daarna mee want wij mogen vooral niet weten dat hij meeleestquote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mister Bradge is momenteel 4 dagen hier niet geweest maar normaal is hij hier wel regelmatig nog. Weet zeker dat hij dit gewoon meeleest.
Oh zo. Ja dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:20 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar hij logt eerst uit en leest daarna mee want wij mogen vooral niet weten dat hij meeleest
Hij zegt eerst.quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:10 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
Hij zegt eerst.
YOU GOT TO RESPECT THE SKILLS
En dan een of ander wazig keyboard stukje.
Weet ikquote:
Hij kwam erachter dat het heel veel aandacht geeft, anders had hij niet hetzelfde filmpje her-geüpload, denk ikquote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh kak alsnog gemist, de player op m'n telefoon deed 't niet en zit nu pas achter de laptop
Ik vind dat wel echt irritant though. Post het dan gewoon in eerste instantie al niet, dan krijg je ook dit hele kutgezeik niet de hele tijd.
Maar goed, braad will be braad.
Zo wazig vind ik het niet, ik hoop van harte dat DJ Jean zich zo aangesproken voelt door Braddie's persiflage dat DJ Jean hem uitdaagt voor een battle, een strijd der muzikale titanen die zomaar eens de boeken in zou kunnen gaan als de muzikale strijd van de 21ste eeuw.quote:
Allememachies Adriaanquote:Op dinsdag 3 januari 2017 19:40 schreef chroestjov het volgende:
Die nare clown zal deze wel weer gaan rapporteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |