Helaas bleek niet veel later het volgende:quote:Op zaterdag 17 december 2016 23:50 schreef Mister-Bradge het volgende:
BradgeTV als URL bestaat nog steeds:
https://www.youtube.com/c/BradgeTV
Ook bestaat het kanaal uberhaupt nog, heb het alleen een andere naam gegeven, en heb alle vlogs op de Slagharen vlogs na verwijderd. Want is gewoon (Met het oog op m`n toekomst) Niet handig om dit soort dingen online te gooien.
Had er sowieso niet aan moeten beginnen, maar dat zijn dingen waar je later pas over na denkt, in mijn geval danKanaal is nu compleet muziek gerelateerd.
RIP BradgeTV 2016 - 2016quote:Dit kanaal is gesloten en is niet meer beschikbaar.
Pfoe, wanneer topics van 2, 3 of zelfs 9 jaar oud nog steeds actueel zijn. Braddie is ook wel een FOK!legende. Vond de continue herhaling van zetten toen al vermoeiend. Maar goed, Braddie does what Braddie does.quote:Op donderdag 29 december 2016 01:45 schreef Barrah het volgende:
En nog wat prachtparels als leesvoer voor de donkere dagen:
ONZ / Adoreer hier Chai
Iemand pics van die chai?quote:Op donderdag 29 december 2016 01:45 schreef Barrah het volgende:
ONZ / Adoreer hier Chai
Ik fap elke avond op Chai, maar ik heb geen idee hoe ze er uit ziet.quote:
5,6/10quote:Op donderdag 29 december 2016 09:40 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik fap elke avond op Chai, maar ik heb geen idee hoe ze er uit ziet.
Terugkerende thema’s in zijn topics zijn keuze tussen verschillende telefoons, laptops of camera’s en vervolgens klagen over zijn aankopen en deze weer proberen te verkopen. Verder: afvallen, problemen met vrienden, muziek en zijn band.quote:Op donderdag 29 december 2016 01:45 schreef Barrah het volgende:
ONZ / Adoreer hier Chai
link naar kanaal?quote:Op donderdag 29 december 2016 16:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Tailfox is de nieuwe Braadster.
quote:Op donderdag 29 december 2016 01:45 schreef Barrah het volgende:
ONZ / Adoreer hier Chai
KLB / "Je lijkt erg op die hond "quote:Op donderdag 29 december 2016 01:45 schreef Barrah het volgende:
ONZ / Adoreer hier Chai
Die doet alleen niks.quote:Op donderdag 29 december 2016 16:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Tailfox is de nieuwe Braadster.
quote:Op donderdag 29 december 2016 20:38 schreef RedFever007 het volgende:
eerste filmpje (een dag in het leven van bradder) alweer verwijderd
Jammer, had hem nog niet gezien. Maakt iemand backups?quote:Op donderdag 29 december 2016 20:38 schreef RedFever007 het volgende:
Plus de hond uit zijn miniscule reismandje halen om 12.30.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:04 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
13-14.00 wakker. Eten.
Schuurtje.
15-16.00 eten.
Schuurtje.
18.00 eten.
schuurtje
21-22.-- eten.
Schuurtje
0-01.00 Eten.
Slapen.
Daar kwam het filmpje op neer.
quote:Op donderdag 29 december 2016 20:38 schreef RedFever007 het volgende:
Zou eindelijk eens zijn sociale leven voorrang hebben gehad op zijn internetleven?quote:Op vrijdag 30 december 2016 22:56 schreef MissionPhailed het volgende:
Opvallende stilte de laatste 48 uur vanuit de Bradgehoek; geen nieuwe filmpjes op Youtube en ook geen activiteit op Autoweek ... Heeft een calamiteit het fenomeen met de blauwe Twingo getroffen?
Is vast weer TV's jatten.quote:Op vrijdag 30 december 2016 23:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zou eindelijk eens zijn sociale leven voorrang hebben gehad op zijn internetleven?
Zijn die levens dan toch niet onlosmakelijk verbonden?quote:Op vrijdag 30 december 2016 23:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zou eindelijk eens zijn sociale leven voorrang hebben gehad op zijn internetleven?
And its gone.quote:Op zaterdag 31 december 2016 16:24 schreef Fokker89 het volgende:
Hij heeft gewoon liggen neuken die baas![]()
Samenvatting pls.quote:Op zaterdag 31 december 2016 16:24 schreef Fokker89 het volgende:
Kan iemand ff een backup dm-en?quote:Op zaterdag 31 december 2016 16:24 schreef Fokker89 het volgende:
Haha teringquote:Op zaterdag 31 december 2016 17:17 schreef Fopje het volgende:
Hij heeft wel de internetgekkies 2016 kompilaasie gehaald
http://www.dumpert.nl/med(...)ilatie_van_2016.html
Al na 4 seconden in beeld, held!
quote:Op zaterdag 31 december 2016 17:17 schreef Fopje het volgende:
Biemquote:Op zaterdag 31 december 2016 17:17 schreef Fopje het volgende:
WE GAAN HET HIER NIET MEER OVER ZIJN BAAN EN OF WERK HEBBENquote:Op zondag 1 januari 2017 12:37 schreef Mark031 het volgende:
![]()
Opmerkelijk om te zien dat een nieuwe auto kopen wel op zijn lijst van goede voornemens staat, maar een baan hebben niet.
Oké, jij je zin:quote:Op zondag 1 januari 2017 13:02 schreef DieselTank het volgende:
[..]
WE GAAN HET HIER NIET MEER OVER ZIJN BAAN EN OF WERK HEBBEN
Alsof hij ook echt een baan wil johquote:Op zondag 1 januari 2017 12:37 schreef Mark031 het volgende:
![]()
Opmerkelijk om te zien dat een nieuwe auto kopen wel op zijn lijst van goede voornemens staat, maar een baan hebben niet.
Echt welquote:Op maandag 2 januari 2017 00:25 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Alsof hij ook echt een baan wil joh
quote:Op woensdag 14 december 2016 17:01 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee, ik wil best af en toe een update geven over hoe het nu gaat, en er zal ook vast wel weer in het nieuwe jaar een weegmoment komen, maar zo`n inkijk in m`n leven hoeft niet echt. Mensen weten dat ik ga afvallen en dergelijk, maar de echte struggles met een naar adem snakkende Bradge en een enorm zwetende Bradge en een pijnlijdende Bradge, hoeven niet.
Vanaf 0:30 op halve snelheid afspelen.quote:
Ben jij dan zo'n ecto of komt je vriendin uit Somalië?quote:Op maandag 2 januari 2017 12:27 schreef delano.888 het volgende:
Soms zit ik op mijn bureaustoel (die tot 120kg gaat officieel) en dan komt mijn vriendin op schoot zitten, waardoor we ~10kg te zwaar zijn samen, en dan denk ik, wat als de bureaustoel het niet houdt? Heb je dan een gasveer in je hol?
Braddie moet gewoon als hij helemaal alleen in een gemiddelde bureaustoel zit, zich al zorgen maken over gasveren die in zijn kont kunnen knallen. Hij zal dus wel een duurdere bureaustoel dan gemiddeld hebben. Wat een gedoe lijkt me dat zeg, zo veel overgewicht hebben dat je niet gewoon normale spullen kunt gebruiken.
Daar doet hij zijn snacks in als hij gaat wandelen in de regen.quote:Op maandag 2 januari 2017 13:22 schreef Chai het volgende:
Ligt er een condoom naast die weegschaal van hem?
75kg + 55kg ofzo kan best toch?quote:Op maandag 2 januari 2017 13:31 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ben jij dan zo'n ecto of komt je vriendin uit Somalië?
De terugkeer van het wekelijkse weegmoment, een betere start van 2017 had ik mij niet kunnen wensen.quote:
129,6. Wel eerlijk zijn he?quote:Op maandag 2 januari 2017 14:09 schreef chroestjov het volgende:
Verdomme, de video is alweer verwijderd, maar de weegschaal gaf dus 129,9kg aan, daarvoor moet hij de afgelopen weken heel wat oliebollen en tosti's hebben opgepeuzeld.
Triest.quote:Op maandag 2 januari 2017 14:23 schreef Chai het volgende:
https://www.youtube.com/channel/UChC3uLKb-tEQhrMQgglnWfg
Ambertje?
Mijn vriend googlede op Bradgetv en dit was de 4de hit. Hij zegt dat Braddie het heel makkelijk kan laten verwijderen dmv copyrightstrikes?quote:
Geen idee tbh. Moira vast wel.quote:Op maandag 2 januari 2017 14:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn vriend googlede op Bradgetv en dit was de 4de hit. Hij zegt dat Braddie het heel makkelijk kan laten verwijderen dmv copyrightstrikes?
Tuulk. Maar toch triest.quote:Op maandag 2 januari 2017 14:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Tjah, dat weet je he, als je iets op YouTube gooit.
Ik ben eerlijk, het schipperde tussen 129,8/129,9kg.quote:
Hij zet het toch zelf op internetquote:
quote:Op maandag 2 januari 2017 14:34 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik ben eerlijk, het schipperde tussen 129,8/129,9kg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij is het ambertje niet, want dan hadden er wel een paar Twingo in het verkeer pareltjes tussen gestaan.quote:Op maandag 2 januari 2017 14:45 schreef Stratotanker het volgende:
Alhoewel Ambertje recentelijk aan het kortste strootje heeft getrokken, ligt het in de lijn der verwachtingen dat zijn zorgvuldig aangelegde portefeuille van vernietigd historisch werk van een uitzonderlijke waarde blijkt te zijn. De vraag naar een kortstondige terugblik stijgt omgekeerd evenredig met de verwachting naar werk geleverd in het heden. Wie zich verdiept in legendes herkent de gemeenschappelijke paden in het aan ons tentoongestelde levenslied. Gezien de recente berichtgeving is zijn portefeuille mogelijk versneld de laatste strohalm die wij van ons aller geliefde leider ter herinnering tot ons kunnen nemen. Vriend, vijand of moderator, niemand heeft dit in de glorieuze begindagen van onze meester aan zien komen. De geschiedenis is nu, vergewis uzelf daarvan.
Nice, gebeurt te vaak dat er iets al weer weg is terwijl ik het nog niet gezien heb. Kan niet he.quote:Op maandag 2 januari 2017 14:23 schreef Chai het volgende:
Ambertje?
Weet 100% zeker dat ik hem het langst op 129,6 zag staanquote:Op maandag 2 januari 2017 14:34 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik ben eerlijk, het schipperde tussen 129,8/129,9kg.
Zijn dit alle filmpjes die gedelete zijn?quote:Op maandag 2 januari 2017 14:23 schreef Chai het volgende:
Ambertje?
Nee dat zijn er veel meer.quote:Op maandag 2 januari 2017 15:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zijn dit alle filmpjes die gedelete zijn?
Had hem al eerder eens zo'n link gestuurd waarmee je bijv. je volledige naam uit zoekresultaten kunt laten verwijderen, had 'ie toen ook gedaan. Dat was privacyshit en doen ze alleen als het je volledige naam bevat, en als je het niet zelf hebt geplaatst (of te lang geleden om 't zelf nog te kunnen aanpassen op oude sites bijv), en als het geen overheidsinstelling o.i.d. was die het blijkbaar nodig vond om je naam ergens te vermelden. Maar dat zou dus niet gelden voor 'BradgeTV'. Is tenslotte een naam waar hij zelf een topic en Youtubekanaal mee heeft geopend en nu nog onder actief is.quote:Op maandag 2 januari 2017 14:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn vriend googlede op Bradgetv en dit was de 4de hit. Hij zegt dat Braddie het heel makkelijk kan laten verwijderen dmv copyrightstrikes?
quote:Op maandag 2 januari 2017 14:46 schreef Chai het volgende:
[..]Oh kak, ik ben blind. lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Zie de screenshot van Chai (in de spoiler).quote:Op maandag 2 januari 2017 15:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Weet 100% zeker dat ik hem het langst op 129,6 zag staanWant ik bedacht me nog net dat dat dus af te ronden was naar 130. Knap van mij, he?
Zie post van Moira. (boven die van jou).quote:Op maandag 2 januari 2017 15:05 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Zie de screenshot van Chai (in de spoiler).
Ja, die is 20 seconden voor mijn post geplaatst, dit is hoe misverstanden ontstaan.quote:Op maandag 2 januari 2017 15:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Zie post van Moira. (boven die van jou).
Het spijt mequote:Op maandag 2 januari 2017 15:09 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ja, die is 20 seconden voor mijn post geplaatst, dit is hoe misverstanden ontstaan.
Ja dat bedoelde ik met die copyrightstrikes, want weet niks van het verwijderen uit google resultaten.quote:Op maandag 2 januari 2017 15:08 schreef Moira. het volgende:
Overigens vind ik die verwijderde filmpjes opnieuw uploaden wel triest.
Maar daar moet Brad vast wel wat mee kunnen, het is gewoon zijn content dat zonder toestemming verspreid wordt. Heeft Youtube zelf beleid voor volgens mij. Moet 'ie bij hen fixen.
Ah zo, nou dat zijn al ruim 3 strikes danquote:Op maandag 2 januari 2017 15:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik met die copyrightstrikes, want weet niks van het verwijderen uit google resultaten.
Dit dus https://support.google.com/youtube/answer/2814000?hl=en
Ik ook niet, en nog een paar andere ook niet, door dit kanaal zie je pas hoeveel je mist van BradgeTV als je even knippert met je ogen.quote:Op maandag 2 januari 2017 14:55 schreef Chai het volgende:
Dat filmpje over SR had ik nog niet gezien, treurnis.
Ik vergeef het je.quote:
Nou zeg vind je 130kg totaal voor 2 mensen echt te zwaar?quote:Op maandag 2 januari 2017 13:31 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ben jij dan zo'n ecto of komt je vriendin uit Somalië?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |