Volgens schippers wel.quote:Op donderdag 29 december 2016 01:20 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Darten ook niet
[ afbeelding ]
Dit ja. Van een spannende 10km word ik soms nog wel vrolijk.quote:Op donderdag 29 december 2016 01:20 schreef Tagliano het volgende:
Schaatsen kon ik vroeger wel naar kijken maar tegenwoordig nauwelijks meer
Wintersport moet het meest saaie gebeuren ooit zijn.quote:Op donderdag 29 december 2016 01:20 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja, arrogante Kramer en Wust hebben alweer een titel te pakken zie ik.
Kensington > Bastillequote:Op donderdag 29 december 2016 01:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
Bastille....
Ook zo'n kutband.... Het Britse kensington
Ik geloof niet dat ik dat ooit op heb, maar laten we het maar een keertje proberenquote:Op donderdag 29 december 2016 01:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Bah. Gluhkriek, veel lekkerder! Past ook meer bij de TT
Icarus is goed inderdaad.quote:Op donderdag 29 december 2016 01:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Laura Palmer en Icarus zijn nog best oke van Bastille
Bastille = Kensington = Coldplay isquote:
Groente en fruit maakt agressief.quote:Op donderdag 29 december 2016 01:22 schreef Szura het volgende:
[..]
Waarom altijd die overacting Dafne?
Het zit ook niet meer in mijn systeem als het ware. Alleen als ik echt niks te doen heb en erlangs kom laatik het wel eens staanquote:Op donderdag 29 december 2016 01:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit ja. Van een spannende 10km word ik soms nog wel vrolijk.
Van skiën en biatlon kan ik wel genieten. Of die snowboardcross waar iedereen op z'n bek pleurt, genot.quote:Op donderdag 29 december 2016 01:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wintersport moet het meest saaie gebeuren ooit zijn.
Fixed. Geen dank.quote:Op donderdag 29 december 2016 01:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ikarus is goed inderdaad.
IJshockey vind ik altijd wel aardig op een WinterOSquote:Op donderdag 29 december 2016 01:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Skispringenquote:Op donderdag 29 december 2016 01:22 schreef Szura het volgende:
[..]
Van skiën en biatlon kan ik wel genieten. Of die snowboardcross waar iedereen op z'n bek pleurt, genot.
Canadaquote:Op donderdag 29 december 2016 01:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
IJshockey vind ik altijd wel aardig op een WinterOS
Wintersport saai noemenquote:Op donderdag 29 december 2016 01:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ottawa Senatorsquote:
Valt me op dat je best een goede smaak hebt RRquote:Op donderdag 29 december 2016 01:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Icarus is goed inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |