Je was wel erg enthousiast over Phil Colons vandaag.quote:Op donderdag 29 december 2016 01:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit lijkt me een feitelijke onjuistheid.
Schaatsen is geen sport.quote:Op donderdag 29 december 2016 01:19 schreef Szura het volgende:
Ik lees trouwens op Teletekst dat er een NK schaatsen is momenteel. Die titels delen ze ook bij de bekers gluhwein uit...
Schaatsen is zo vreselijk saai.quote:Op donderdag 29 december 2016 01:19 schreef Szura het volgende:
Ik lees trouwens op Teletekst dat er een NK schaatsen is momenteel. Die titels delen ze ook bij de bekers gluhwein uit...
truste manquote:Op donderdag 29 december 2016 01:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
Sowieso, 5-6 is een goed uurtje...
* OscarMopperkont zet wekker op 5 uur...
Sow, een beker gluhwein. Dat moet jaren geleden zijn maar wat is dat heerlijk zegquote:Op donderdag 29 december 2016 01:19 schreef Szura het volgende:
Volgens mij ben je weer aan het dromen. Kan je niet even wakker schrikken?quote:Op donderdag 29 december 2016 01:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je was wel erg enthousiast over Phil Colons vandaag.
Daarom gewoon je eigen muziek aanzetten.quote:Op donderdag 29 december 2016 01:19 schreef Slobeend het volgende:
Wat een zaaduur als ik het zo eens bekijk.
Wat een dag morgen, wat een dagquote:Op donderdag 29 december 2016 01:20 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben sowieso om 7 uur wakker vanochtend. Tunnel Of Love genot. En het uur daarna Champagne Supernova.
Darten ook nietquote:Op donderdag 29 december 2016 01:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Schaatsen is geen sport.
uhhh,, Fake Plastic Trees? Carry On Wayward Son?quote:Op donderdag 29 december 2016 01:19 schreef Slobeend het volgende:
Wat een zaaduur als ik het zo eens bekijk.
Thanks koenquote:
Ik ga die posts terug zoeken hoor.quote:Op donderdag 29 december 2016 01:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Volgens mij ben je weer aan het dromen. Kan je niet even wakker schrikken?
Ja, arrogante Kramer en Wust hebben alweer een titel te pakken zie ik.quote:Op donderdag 29 december 2016 01:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schaatsen is zo vreselijk saai.
Gezien. Dat lijkt me wel tof ja.quote:Op donderdag 29 december 2016 01:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ken je de film uit de jaren 70 niet?
Een wildwestern-themapark vol met robots.
That's all you need to know.
en kijk de trailer
Pak hem maar aan, Mani.quote:Op donderdag 29 december 2016 01:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ga die posts terug zoeken hoor.
Bah. Gluhkriek, veel lekkerder! Past ook meer bij de TTquote:Op donderdag 29 december 2016 01:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sow, een beker gluhwein. Dat moet jaren geleden zijn maar wat is dat heerlijk zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |