Morgen dus even wat kaartjes Efteling voor ze kopenquote:Op donderdag 29 december 2016 00:26 schreef Koen66 het volgende:
hmmmm op een vrije dag zonder gezin om me heen zou ik geheid ook een stuk meer posten hier
Als er wat relschoppers uit DRT nodig zijn hoor ik het welquote:Op donderdag 29 december 2016 00:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
218. Gaan we nooit meer redden. Frits postte toen om elke scheet en had, aldus Fred_b, die top 2000 maar 6 uur geslapen (in werkelijkheid vast iets meer, maar veel meer dan 20 uur was het niet)
Oh. Please. God. No.quote:Op donderdag 29 december 2016 00:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als er wat relschoppers uit DRT nodig zijn hoor ik het wel
Eens maar het blijft leuk om die legendarische top van 2013 te besprekenquote:Op donderdag 29 december 2016 00:27 schreef peaceman het volgende:
dat record is toch totaal niet belangrijk
Dat klopt jong!quote:Op donderdag 29 december 2016 00:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
maar kaas is toch lekkerder dan worst. En met darts en de top 2000 is toch niks mis.
Vannacht post er vrijwel niemand meerquote:Op donderdag 29 december 2016 00:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vannacht telt natuurlijk ook mee he, als je toen tot 4 uur op was boeit dat niet
kwijlt ie?quote:Op donderdag 29 december 2016 00:26 schreef Cee het volgende:
Staat een hele enge vent voor het raam naar Evelien te staren.
Wij zijn beschaafde mensenquote:Op donderdag 29 december 2016 00:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja, blauw shirt. Ik zou 'm wegsturen.quote:Op donderdag 29 december 2016 00:27 schreef matthijst het volgende:
[..]
Die bolle met een te strak t-shirt....
Is Fylax al gesignaleerd?quote:Op donderdag 29 december 2016 00:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
welke smaak?quote:Op donderdag 29 december 2016 00:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat klopt jong!
ik wil een lolly, maar da's vast al gezegd.
Ja de graveyardshift is wat onderbezetquote:Op donderdag 29 december 2016 00:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Vannacht post er vrijwel niemand meer
Nou vanavond viel dat een beetje tegen moet ik zeggenquote:
stuur je ze toch op vakantiequote:Op donderdag 29 december 2016 00:26 schreef Koen66 het volgende:
hmmmm op een vrije dag zonder gezin om me heen zou ik geheid ook een stuk meer posten hier
Dit. Ik kan me herinneren dat er een jaar was waar de eind van elk topic dichtgespamd werd om maar een nieuwe te kunnen openen, daar zit ik echt niet op te wachtenquote:Op donderdag 29 december 2016 00:27 schreef peaceman het volgende:
dat record is toch totaal niet belangrijk
Nog net niet. Stond net terwijl iedereen danst haast tegen het raam aan geplakt te staren. Staat er nog steeds.quote:
tja ik ben geen fritsflits he?!quote:Op donderdag 29 december 2016 00:28 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja de graveyardshift is wat onderbezet
wat dan?quote:Op donderdag 29 december 2016 00:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou vanavond viel dat een beetje tegen moet ik zeggen
Fylax kwam zeuren dat het topic niet snel genoeg geopend werdquote:Op donderdag 29 december 2016 00:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Muse komt over twee uur langs, dan komt Fylax ook weer langs!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |