Jaquote:
Ach, na deze avond kan ik het hebbenquote:Op donderdag 29 december 2016 00:07 schreef Szura het volgende:
[..]
Spijtig dat het evelien is die draait
ja dan slaap ik al denk ikquote:
ja, was leuk! laatste visite de deur uitgewerkt, voel een griepje aankomenquote:Op donderdag 29 december 2016 00:05 schreef Diaan73 het volgende:
JaneDoe heb je een leuke verjaardag gehad?
TAGLIANO HEB JE GENOTEN OUDE REUS VAN MIJ? WAT EEN POT HÉ. NAT BROEKJEquote:Op donderdag 29 december 2016 00:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ach, na deze avond kan ik het hebben
net vond je het nog watquote:Op donderdag 29 december 2016 00:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
David Bowie niet noemen
Ik haat haar nu al
Dat zei ik nergensquote:
Allebei de potjes van de derde ronde waren meer dan uitstekend, ouwe reusquote:Op donderdag 29 december 2016 00:08 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
TAGLIANO HEB JE GENOTEN OUDE REUS VAN MIJ? WAT EEN POT HÉ. NAT BROEKJE
3 mooie potjes ja. Lewis - Barney wel viesslecht na Gando - Benito maar wel spanning alomquote:Op donderdag 29 december 2016 00:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ach, na deze avond kan ik het hebben
Hoog gemiddelde hoor van Gerrie, die ouwe gek.quote:Op donderdag 29 december 2016 00:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Allebei de potjes van de derde ronde waren meer dan uitstekend, ouwe reus
ja, best een goed uurquote:Op donderdag 29 december 2016 00:07 schreef richolio het volgende:
857 Everybody Wants To Rule The World Tears For Fears
855 Come On Eileen Dexy's Midnight Runners
851 Happy New Year ABBA
Ik wilde slapen, maar dan komen deze nummertjes dit uur.Kut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |