Everglow is echt een draak, een vuurspuwende, stinkende draak van een plaat. En dat komt van een persoon die opquote:Op donderdag 29 december 2016 00:08 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben een enorme Coldplay fan, maar mag ik even melden dat ik het schandalig vind dat Everglow in de Top 2000 staat? Laat staan op fucking nummer 853.
Heeft het toevallig iets met Volendam te maken?quote:Op donderdag 29 december 2016 00:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik krijg pijn aan mijn ogen van een nummer dat ik in het volgende uur zie staan, maar ik bouw de spanning voor Mex in.
quote:Op donderdag 29 december 2016 00:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bowie is ook al bijna een jaar niet opgestaan.
Mazzel allen!
trustequote:Op donderdag 29 december 2016 00:09 schreef PippenScottie het volgende:
Ik zie ook ff niets waar ik echt voor moet opblijven.
Mijn kleine wekkertjes zullen morgen om half zeven wel weer afgaan. Dusse, veel luistergenot en tot morgen!!
Ik ben het volgende uur al weg, maar prima hoorquote:Op donderdag 29 december 2016 00:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik krijg pijn aan mijn ogen van een nummer dat ik in het volgende uur zie staan, maar ik bouw de spanning voor Mex in.
Twee letters.quote:Op donderdag 29 december 2016 00:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heeft het toevallig iets met Volendam te maken?
Latersquote:Op donderdag 29 december 2016 00:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mazzel allen!
[..]
Mazzel allen!
t wordt helaas bijna traditie 2 jaar geleden lag ik na mn verjaardag ook een week voor panpus met griepquote:Op donderdag 29 december 2016 00:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Balen hopelijk zet het niet door.
Nou inderdaad want ik vind Fix You ook een onwijze draak van een plaat.quote:Op donderdag 29 december 2016 00:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Everglow is echt een draak, een vuurspuwende, stinkende draak van een plaat. En dat komt van een persoon die opFix You
heeft gestemd dus dat zegt wat.
[..]
Mazzel allen!
Ik ga die hele winkel even leegtrekkenquote:Op donderdag 29 december 2016 00:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
nouja eerste 4 sets waren wel echt matig. Laatste 3 wel aardig niveau.
heb je al iets gekocht bij TONZON?
[..]
Mazzel allen!
quote:Op donderdag 29 december 2016 00:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou inderdaad want ik vind Fix You ook een onwijze draak van een plaat.
het is er ook wel de periode voor. Geen leuke traditie.quote:Op donderdag 29 december 2016 00:11 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
t wordt helaas bijna traditie 2 jaar geleden lag ik na mn verjaardag ook een week voor panpus met griep
Joe Cocker fans.quote:Op donderdag 29 december 2016 00:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit is dan ook weer zo'n plaatwaarvan ik denk: wie stemt erop. Het is niet een uitgesproken nummer dus kan erniet echt een stemplaatje op plakken.
ik ben rond deze tijd ook verdomde vaak ziek. Ben nu keelpijn met wijn aan het bestrijdenquote:Op donderdag 29 december 2016 00:11 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
t wordt helaas bijna traditie 2 jaar geleden lag ik na mn verjaardag ook een week voor panpus met griep
Ik aan Unchained Melody.quote:Op donderdag 29 december 2016 00:12 schreef zorro28 het volgende:
Ik moet bij dit nummer altijd aan Unbreak My Heart denken
quote:
Weet je zeker dat dat een goed idee is?quote:Op donderdag 29 december 2016 00:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben rond deze tijd ook verdomde vaak ziek. Ben nu keelpijn met wijn aan het bestrijden
dat is gewoon een excuus om te zuipenquote:Op donderdag 29 december 2016 00:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben rond deze tijd ook verdomde vaak ziek. Ben nu keelpijn met wijn aan het bestrijden
keelpijn, check. Maar alleen links.quote:Op donderdag 29 december 2016 00:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
laat ik dat maar niet doen, heb al paracetamol ingenomenquote:Op donderdag 29 december 2016 00:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb je wel gemist om half 6 's ochtends Cee.quote:Op donderdag 29 december 2016 00:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh echt
Ik wilde eens op tijd gaan slapen na de volgende plaat. Gaat hem niet worden dus.
En Coldplay.quote:Op donderdag 29 december 2016 00:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
het zijn weer alleen maar dooien dit uur, manmanman
als het niet helpt is het gewoon ook lekkerquote:Op donderdag 29 december 2016 00:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat een goed idee is?
quote:
Die komt straksquote:
Die klinken ook doods.quote:
quote:
huh?quote:Op donderdag 29 december 2016 00:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
keelpijn, check. Maar alleen links.
ik slikte laatst paracetamol met wijn doorquote:Op donderdag 29 december 2016 00:14 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
laat ik dat maar niet doen, heb al paracetamol ingenomen
Die mogen doodquote:
Da's absoluut weer waarquote:Op donderdag 29 december 2016 00:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als het niet helpt is het gewoon ook lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |