Ik aan Unchained Melody.quote:Op donderdag 29 december 2016 00:12 schreef zorro28 het volgende:
Ik moet bij dit nummer altijd aan Unbreak My Heart denken
quote:
Weet je zeker dat dat een goed idee is?quote:Op donderdag 29 december 2016 00:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben rond deze tijd ook verdomde vaak ziek. Ben nu keelpijn met wijn aan het bestrijden
dat is gewoon een excuus om te zuipenquote:Op donderdag 29 december 2016 00:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben rond deze tijd ook verdomde vaak ziek. Ben nu keelpijn met wijn aan het bestrijden
keelpijn, check. Maar alleen links.quote:Op donderdag 29 december 2016 00:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
laat ik dat maar niet doen, heb al paracetamol ingenomenquote:Op donderdag 29 december 2016 00:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb je wel gemist om half 6 's ochtends Cee.quote:Op donderdag 29 december 2016 00:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh echt
Ik wilde eens op tijd gaan slapen na de volgende plaat. Gaat hem niet worden dus.
En Coldplay.quote:Op donderdag 29 december 2016 00:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
het zijn weer alleen maar dooien dit uur, manmanman
als het niet helpt is het gewoon ook lekkerquote:Op donderdag 29 december 2016 00:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat een goed idee is?
quote:
Die komt straksquote:
Die klinken ook doods.quote:
quote:
huh?quote:Op donderdag 29 december 2016 00:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
keelpijn, check. Maar alleen links.
ik slikte laatst paracetamol met wijn doorquote:Op donderdag 29 december 2016 00:14 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
laat ik dat maar niet doen, heb al paracetamol ingenomen
Die mogen doodquote:
Da's absoluut weer waarquote:Op donderdag 29 december 2016 00:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als het niet helpt is het gewoon ook lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |