Ben je dit echt? Dat dit kan.quote:Op donderdag 29 december 2016 00:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ach, ik ben ook een halve Brabander en een beetje beperkt dus dan neem ik het wel weer op me
Kijk aan, nog meer statistiekenquote:Op donderdag 29 december 2016 00:36 schreef Arcee het volgende:
Vorige topic uiteraard het snelste topic van dit nog jonge forum.
Stiekem zijn we allemaal vrouwen en kunnen we twee dingen tegelijkquote:Op donderdag 29 december 2016 00:37 schreef TserrofEnoch het volgende:
Zo'n lijstje is altijd lachen. Zelf sta ik op 22, heb het idee dat ik hoger hoor te staan, maar ik verwaarloos best wel de classics. Als raybar tegen lewis moet ga ik geen berichtjes lopen posten. Maar dan is mijn focus puur op de wedstrijd. Snap ook niet goed hoe de rest dat schijnbaar doet.
Opent topic en heeft tevens de lapo.quote:Op donderdag 29 december 2016 00:36 schreef Arcee het volgende:
Vorige topic uiteraard het snelste topic van dit nog jonge forum.
Als we een potje MvG-RvB krijgen zal daar het snelste topic wel tussen zittenquote:Op donderdag 29 december 2016 00:38 schreef Szura het volgende:
Finale MvG - Anderson met een negendarter, zo'n topic gaat nog tweemaal zo snel
Daar zou ik echt gek van worden als mod. Zo'n topic kun je amper helemaal lezen. Laat staan dat je het kan modden. En dan ook nog de partij volgen.. hoe dan?!quote:Op donderdag 29 december 2016 00:38 schreef Szura het volgende:
Getroll is er vaak vooral als het saai is, dat scheelt. En uiteraard heb ik altijd nog lieve users die een TR of DM doen en ons een beetje helpenquote:Op donderdag 29 december 2016 00:40 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Daar zou ik echt gek van worden als mod. Zo'n topic kun je amper helemaal lezen. Laat staan dat je het kan modden. En dan ook nog de partij volgen.. hoe dan?!
Ik snap nooit zo waarom je tijdens dat soort partijen gaat fokken. Die wil je toch in volle concentratie zien bohhhquote:Op donderdag 29 december 2016 00:38 schreef Szura het volgende:
Handig als mod om te weten wie de nsbertjes zijn.quote:Op donderdag 29 december 2016 00:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Getroll is er vaak vooral als het saai is, dat scheelt. En uiteraard heb ik altijd nog lieve users die een TR of DM doen en ons een beetje helpen
Dit ja.quote:Op donderdag 29 december 2016 00:37 schreef TserrofEnoch het volgende:
Zo'n lijstje is altijd lachen. Zelf sta ik op 22, heb het idee dat ik hoger hoor te staan, maar ik verwaarloos best wel de classics. Als raybar tegen lewis moet ga ik geen berichtjes lopen posten. Maar dan is mijn focus puur op de wedstrijd. Snap ook niet goed hoe de rest dat schijnbaar doet.
Mwoh, laten we niet overdrijvenquote:Op donderdag 29 december 2016 00:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Handig als mod om te weten wie de nsbertjes zijn.
Muah darten kan ik opzich wel volgen met FOK! ernaastquote:Op donderdag 29 december 2016 00:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik snap nooit zo waarom je tijdens dat soort partijen gaat fokken. Die wil je toch in volle concentratie zien bohhh
Ik weet geeneens waar dit over gaat maar ik doe gewoon mee.quote:Op donderdag 29 december 2016 00:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vind het ook allemaal prima
Mee eens. Bij zo'n partij als Wright-White snap ik het dan wel weer.quote:Op donderdag 29 december 2016 00:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik snap nooit zo waarom je tijdens dat soort partijen gaat fokken. Die wil je toch in volle concentratie zien bohhh
Het is de postcount voor DRT, met daarnaast de Order of Meritquote:Op donderdag 29 december 2016 00:47 schreef Klummie het volgende:
[..]
Ik weet geeneens waar dit over gaat maar ik doe gewoon mee.
En dan?quote:Op donderdag 29 december 2016 00:48 schreef Tagliano het volgende:
Posten we vandaag even 15 topics vol, koekoek
Leutig.quote:Op donderdag 29 december 2016 00:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is de postcount voor DRT, met daarnaast de Order of Merit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |