abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_474885
De bewoners zijn nog steeds erg opgewonden. Praten druk door elkaar. Over koetjes en kalfjes. Koos zit met zijn hoofd in zijn handen.

Robin komt terug van Beau. Ferdi mag nu. Of maakt Robin een grapje Het is dus een grapje.

Nu is in elk geval Koos. Veel hilariteit om wat Beau zegt. Ik hoor alleen veel gekrijs, begrijp het niet.

Ff een stukkie gemist

Volgens mij is Dees nu. Ze hummen de tune van de Adams Familiy. Ja, daar komt ze weer terug. Heel snel zegt Bianca.

Alleen Kim en Robin nog zegt Georgie. Hij plaagt Kim dat ze vast de laatste is. Dees vertelt hoe snel ze weer buiten stond. Beau tegen Dees: 'Nou, dat is heel duidelijk. Doei!' Ze vertelt het als gebruikelijk een paar x hoe Beau haar buiten zette. Dees: 'Zo makkelijk nemen ze er normaal geen genoegen mee...'

Georgie en Robin hadden het ondertussen over cricket. Nederlandse amateurs zijn wereldkampioen.

Ze vinden de reclame lang duren. Georgie op een schoolmeestertoontje: 'Als de reclame lang duurt is het goed bekeken. Dus het is goed. Dit programma wordt dus veel beter bekeken dan wijj denken.. Camera's staan er niet voor niets' blabla, hij voelt zich belangrijk.

Ferdi wordt geroepen. Georgie zegt tegen Koos dat de verkiezingen in de states nu zijn. Of net geweest. Omdat hij had gehoord dat ze het zouden weten als ze buiten waren. Heeft geprobeerd te vissen maar helaas, weet niet wie het geworden is.

Robin nu: 'Sorry Kim, moet jij toch laatst.'

Ze nemen de vragen en antwoorden door waarmee ze de togaparty hadden gewonnen. Hebben kennelijk nu pas de antwoorden gekregen.

Reclame en stream weer vast...

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 16-11-2000 23:29]

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
  donderdag 16 november 2000 @ 23:26:47 #52
5886 Li0nHeart
lid van BBAnonymous
pi_474899
G: Alweer reclame !! Weer een miljoen.. We worden volgens mij beter bekeken dan we denken. Anders zouden ze niet zo veel reclame doen.
pi_474929
Beau: genomineerd zijn: Georgie, Kim en Robin.

Ferdi vliegt naar buiten. Koos kan het niet geloven. Robin lacht net als de rest om het feit dattie weer bij de genommineerden hoort.

Hieke gaat naar Ferdi in de tuin. Opgelucht dat ze mogen blijven. Geluid gaat naar binnen. Georgie ligt op Kim, ze giechelt het gebruikelijke lachje. Hij zegt dat ze nu niet mag roken omdat hij nu ook genomineerd is. Dees: 'Is dat nu weer een nieuwe regel?'

Georgie doet alsof ie jankt. Of hij geen vrienden heeft, hij herhaalt het steeds. Dan: 'Nou ja, ik geniet ervan'

Buiten denkt Bi een Annelies te zien.

Tegen Dees zegt ie dat hij nu weer ijn koffer moet pakken. Zegt nix volgens haar. Hij vindt het leuk dat hij met Kim samen genomineerd is. Wel sorry voor thuis. De telefoonrekening loopt op, hij is nu al 3x genomineerd en hun maar bellen allemaal. Hij is met Koos de leider. Dees zegt dat Koos net wel schrok. Georgie begint Kimmie te roepen op de toon van ole ole.

Bi komt er weer bij, Hieke ook. Zegt iets over sinterklaas. Hieke weet nu zeker dat ze de bruiloft van haar vriendin gaat missen. Dat is wel jammer.

Ik ben ff een kwartiertje weg

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 16-11-2000 23:47]

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')