ik schrok net toen ik naar mijn stats keekquote:Op woensdag 28 december 2016 22:18 schreef Nizno het volgende:
maar goed nu is bekend waar we allemaal uithangen de rest van het jaar, wat gebeurd er met die statistiekjes?
Niet mijn type.quote:Op woensdag 28 december 2016 22:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hillary Duff is wel een onwijs lekker wijf.
Die worden voor kennisgeving aangenomen.quote:Op woensdag 28 december 2016 22:18 schreef Nizno het volgende:
maar goed nu is bekend waar we allemaal uithangen de rest van het jaar, wat gebeurd er met die statistiekjes?
Sinds Marcelquote:Op woensdag 28 december 2016 22:18 schreef PippenScottie het volgende:
Man, ik had direct een hekel aan Di-Rect toen ze dit coverden.
Later Di-Rect wel gaan waarderen.
Het is juist de kunst om alleen maar over het randje te gaan.quote:Op woensdag 28 december 2016 22:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik zit eigenlijk zelden op Fok behalve rond de Tour en de Top 2000. Eigenlijk omdat dit een van de weinige plekken op het net is waar je je eigen online identiteit nog een beetje kan vormgeven en je af en toe achter een scherm kan verschuilen. Je kunt daardoor wat ongenuanceerder zijn. Soms tegen t randje en soms erover.
laat Mad het maar niet horenquote:Op woensdag 28 december 2016 22:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik verneder altijd andere muzieknerds in MUZ Trivia
Idd. Daarom doe ik niet meer zoveel meequote:Op woensdag 28 december 2016 22:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik verneder altijd andere muzieknerds in MUZ Trivia
Tim Akkerman zou solo de wereld gaan veroveren. Zou dat al gelukt zijn?quote:Op woensdag 28 december 2016 22:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Sinds Marcelerbij is gekomen, vind ik ze een stuk beter.
dat doe ik heul al nooit... In deze tijd van het jaar helemaal niet meer.quote:Op woensdag 28 december 2016 22:19 schreef just me het volgende:
[..]
ik schrok net toen ik naar mijn stats keek
okeujquote:Op woensdag 28 december 2016 22:19 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Die worden voor kennisgeving aangenomen.
Nou word het eng, maar ik ben het weer met je eens.quote:Op woensdag 28 december 2016 22:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Sinds Marcelerbij is gekomen, vind ik ze een stuk beter.
Als dartsen er eentje heb..wij ook!quote:Op woensdag 28 december 2016 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
De tijd is rijp voor onze eigen SC.
Ik weet bijna zeker van niet.quote:Op woensdag 28 december 2016 22:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Tim Akkerman zou solo de wereld gaan veroveren. Zou dat al gelukt zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |