🖒😂quote:Op woensdag 28 december 2016 22:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik moet er nog even over nadenken. Ik til het even over het nieuwe jaar heen, ok?
Ik hou van drukte en van de stad. <3quote:Op woensdag 28 december 2016 22:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
op een kleine 20km afstand zit ook een rustiger dorpje
SPT is wel prima, behalve bij voetbalberichten dan, dan komen de tokkies even losquote:Op woensdag 28 december 2016 22:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
de FP is alleen handig voor het nieuws, de reacties moet je niet eens bekijken
vandaar het kutnummer, ik begrijp hetquote:Op woensdag 28 december 2016 22:42 schreef Mani89 het volgende:
Hier geef ik voor de volle 100% de vrouwen de schuld van.
De basketbal artikelen de afgelopen maand. Topkwaliteit is dat!quote:Op woensdag 28 december 2016 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
SPT is wel prima, behalve bij voetbalberichten dan, dan komen de tokkies even los
Maar VBL heeft ook een hoop malle flutusers helaas.
quote:Op woensdag 28 december 2016 22:42 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
De basketbal artikelen de afgelopen maand. Topkwaliteit is dat!
Het zal je denk ik nog verbazen. Kunnen we geen actie opzetten om die stats weer terug te hebben per liedje?quote:Op woensdag 28 december 2016 22:42 schreef Mani89 het volgende:
Hier geef ik voor de volle 100% de vrouwen de schuld van.
Vlamoes...quote:Op woensdag 28 december 2016 22:42 schreef just me het volgende:
[..]
vandaar het kutnummer, ik begrijp het
ik heb jou en Peace ook gezien. En m'n cd's meegegevenquote:Op woensdag 28 december 2016 22:43 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb denk ik ook wel ruim 20 Fok!-ers IRL gezien.Met sommige users uit OUD hebben we nog steeds een groep op Facebook.
ow daar heb ik van gehoordquote:Op woensdag 28 december 2016 22:43 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb denk ik ook wel ruim 20 Fok!-ers IRL gezien.Met sommige users uit OUD hebben we nog steeds een groep op Facebook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |