nee dat is niet slechter, wel bijna net zo erg trouwens.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dat sowieso maar ik kan ook wel vervelendere liedjes van Muse bedenken.. Madness bijvoorbeeld.
quote:Op woensdag 28 december 2016 20:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee lieverd dit is toch niks. Kom op zeg. Deze jongens konden ooit goede muziek maken. Komen ze nu aan met dit soort nietszeggende tandenpoetsmuziek.
R_R die overdrijft?quote:Op woensdag 28 december 2016 20:42 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik vind dat je schromelijk overdrijft
we hebben gelukkig aardig wat overlap, liedjes voor de bruiloft bedenken koste geen enkele moeitequote:Op woensdag 28 december 2016 20:42 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Maar, als je twijfelt aan zijn smaak.. wat zegt dat dan over jou?
quote:Op woensdag 28 december 2016 20:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
we hebben gelukkig aardig wat overlap, liedjes voor de bruiloft bedenken koste geen enkele moeite
Bedankt, Hans.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:44 schreef PippenScottie het volgende:
Ik zeg gewoon nog een keer dat Moby de achter- achter- achter- kleinzoon of neef of zoiets van de schrijver van Moby Dick is en dat hij daar zijn artiestennaam aan te danken heeft.
Anders komen we nooit aan de 200 topics.
Misschien kun je die ene 'rare' anekdote over je dochter ook nog met ons delenquote:Op woensdag 28 december 2016 20:44 schreef PippenScottie het volgende:
Ik zeg gewoon nog een keer dat Moby de achter- achter- achter- kleinzoon of neef of zoiets van de schrijver van Moby Dick is en dat hij daar zijn artiestennaam aan te danken heeft.
Anders komen we nooit aan de 200 topics.
quote:Op woensdag 28 december 2016 20:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
we hebben gelukkig aardig wat overlap, liedjes voor de bruiloft bedenken koste geen enkele moeite
Oh die was leukquote:Op woensdag 28 december 2016 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien kun je die ene 'rare' anekdote over je dochter ook nog met ons delen
Daar heb ik nog spijt van.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien kun je die ene 'rare' anekdote over je dochter ook nog met ons delen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |