ja nee ik vind het gewoon geen fijne beestjes. Ja een kanarie in een kooi, maar al het andere, meh. Onberekenbaar.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, dan niet...ik loop alweer een paar dagen met een duim in verband.
Na de tweede heb je de tijd om er over te denkenquote:Op woensdag 28 december 2016 20:30 schreef BillDauterive het volgende:
Twee keer Foo Fighters achter elkaar. Maar wat is dit voor een rare versie?
Pssst dit is Queen.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:30 schreef BillDauterive het volgende:
Niet de stem van Freddy herkennen....quote:Op woensdag 28 december 2016 20:30 schreef BillDauterive het volgende:
Ze hebben em in hyde park zelfs een keer met Brian May en Roger Taylor gespeeldquote:Op woensdag 28 december 2016 20:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Weet ikFoo Fighters covert dit nummer geregeld. Dan hoor je Taylor dit lied zingen
Ow op die fiets. Ik luister nooit naar de Foo Fighters, dat wist ik dus niet.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Weet ikFoo Fighters covert dit nummer geregeld. Dan hoor je Taylor dit lied zingen
Freddy tikkenquote:Op woensdag 28 december 2016 20:31 schreef Isorden het volgende:
[..]
Niet de stem van Freddy herkennen....
Nu luister je er wel naar toch?quote:Op woensdag 28 december 2016 20:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow op die fiets. Ik luister nooit naar de Foo Fighters, dat wist ik dus niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |