Volgens mij vooral meer extra's bij reisjes enzo.quote:Op woensdag 28 december 2016 21:28 schreef qajariaq het volgende:
Mijn pasje is grijs. Nooit geweten dat er verschil in zit. Dus ik krijg wat meer korting bij hun webwinkel begrijp ik? Lid sinds 1982 ben ik. De paar keer dat ik ze nodig had was het wel erg handig moet ik zeggen. Hoewel, als ik achteraf uitreken wat het dan gekost heeft per keer.
Volgens mij na 25 jaar.quote:Op woensdag 28 december 2016 21:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Goud. Geen idee hoe lang ng tot platinum. Na hoeveel jaar is dat?
Owh, dat duurt dan nog wel evenquote:
Ja, klopt. Nooit gebruik van gemaakt trouwens.quote:Op woensdag 28 december 2016 21:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij vooral meer extra's bij reisjes enzo.
Ook nooit gebruik gemaakt van kortingen. En reisjes kan ik zelf wel organiseren. Dan is het nog goedkoper en veel leuker.quote:Op woensdag 28 december 2016 21:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, klopt. Nooit gebruik van gemaakt trouwens.
Wist je trouwens dat als je je lidmaatschap opzegt en na bijv een jaar weer lid wordt dat je dan gewoon weer bij 0 begint? Eerdere lidmaatschapsjaren tellen dan niet meer.
En met terugwerkende kracht alsnog alles betalen wat je bespaart hebt. De winst moet ergens vandaan komen tenslottequote:Op woensdag 28 december 2016 19:43 schreef emceeiteepro het volgende:
anders laat ik wel zo'n "pechhulp on demand" komen, alleen betalen wanneer ik het nodig heb.
Of hulp on demand duurder of goedkoper is weet ik niet. Ik denk van uiteindelijk goedkoper eigenlijk.quote:Op donderdag 29 december 2016 13:54 schreef karr-1 het volgende:
[..]
En met terugwerkende kracht alsnog alles betalen wat je bespaart hebt. De winst moet ergens vandaan komen tenslotte
Die on demand diensten zijn gewoon veredelde sleepdiensten. Lossen niks op, slepen je gewoon naar de dichtstbijzijnde garage waar ze de meeste provisie krijgen.quote:Op donderdag 29 december 2016 15:31 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Of hulp on demand duurder of goedkoper is weet ik niet. Ik denk van uiteindelijk goedkoper eigenlijk.
Maar als ik midden in de nacht een keer zonder benzine sta of iets anders kleins dan ben ik maar al te blij dat ik gewoon weet wie te bellen en me niet druk hoef te maken voor een hoop kosten op dat moment. Zelfde verhaal met buitenland hulp. Mocht het nodig zijn dan is het handig en hoef je niet jezelf in bochten te wringen om de goedkoopste oplossing op dan moment te zoeken. Daar heb ik er graag wat centen voor over.
En ze doen ook nog iets aan belangen behartigen bij de politiek natuurlijk. Dat is ook in mijn voordeel.
Nee.quote:Op donderdag 29 december 2016 17:50 schreef vaduz het volgende:
Kan dit topic niet naar 40+ worden geschopt?
Doen ze wel hoor.quote:Op donderdag 29 december 2016 17:54 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Nee.
ANWB fixt nog geen rollators.
Nee. TS is sowieso al nog lang geen 40+.quote:Op donderdag 29 december 2016 17:50 schreef vaduz het volgende:
Kan dit topic niet naar 40+ worden geschopt?
FUquote:Op donderdag 29 december 2016 17:54 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Nee.
ANWB fixt nog geen rollators.
19 toch?quote:Op donderdag 29 december 2016 18:31 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee. TS is sowieso al nog lang geen 40+.
20 bijnaquote:
Starthulp ¤65quote:Op donderdag 29 december 2016 13:54 schreef karr-1 het volgende:
[..]
En met terugwerkende kracht alsnog alles betalen wat je bespaart hebt. De winst moet ergens vandaan komen tenslotte
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |