Ben dus niet de enigequote:Op woensdag 28 december 2016 17:17 schreef Bos81 het volgende:
TIjd voor de Pompoms![]()
![]()
![]()
![]()
Met een misheard Lyric Ik heb ook lang gedacht dat ze zong I was in jail before we met ipv I wasnt Jealous...
In welk lied?quote:Op woensdag 28 december 2016 17:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik hoor nu dat de Vengaboys dit gesampled hebben, dat wist ik helemaal niet
EINDHOVUUHHHHHquote:Op woensdag 28 december 2016 17:18 schreef richolio het volgende:
[..]
Lol, kom je uit het zuiden ofzo
Het is Anni-Frid.quote:Op woensdag 28 december 2016 17:19 schreef Diaan73 het volgende:
Ja de friet/patatdiscussie komt in aantocht!!
Hier niet. kan mij het nou schelen hoe het heet . Als het maar lekker is. vreet ikhet op en maak ik er kak vanquote:Op woensdag 28 december 2016 17:19 schreef Diaan73 het volgende:
Ja de friet/patatdiscussie komt in aantocht!!
Boom (x4), gok ik.quote:
quote:Op woensdag 28 december 2016 17:19 schreef Bugno het volgende:
Ben ik weerBesloten om ipv OV t elopen naar huis...heerlijke plaatjes voorbij horen komen, waaronder Killing Joke en Otis zojuist
nu Jo en de Banjo anders..quote:Op woensdag 28 december 2016 17:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]welkom terug.
Waren inderdaad heerlijke plaatjes. En we gaan nog even door.![]()
hey was je weg? welkom terug danquote:Op woensdag 28 december 2016 17:19 schreef Bugno het volgende:
Ben ik weerBesloten om ipv OV t elopen naar huis...heerlijke plaatjes voorbij horen komen, waaronder Killing Joke en Otis zojuist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |