Allemaal domme schaapjes.quote:Op woensdag 28 december 2016 15:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, wordt een tikkeltje hysterisch gereageerd op dit.
Vriend van mij is voor Ajax en had kaarten gewonnen, daar zeg ik dan geen nee tegen.quote:Op woensdag 28 december 2016 15:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat doe je dan ook bij Utrecht - Ajax
Schaam jij je wel eens?quote:Op woensdag 28 december 2016 15:47 schreef Mani89 het volgende:
Godverdomme wat was dat weer genieten.
drummer kan echt wel drummer maar wat een gare drums.quote:Op woensdag 28 december 2016 15:46 schreef Szura het volgende:
[..]
St Anger wtf was dat ja. Al hoorde ik laatste bij Blauwe Ruis ook zo'n ketel.
De druk om de HMH en Ziggo Dome uit te verkopen en 5 jaar lang op elk festival in Nederland op te treden heeft wel effect op hun muziek gehad lijkt me.quote:Op woensdag 28 december 2016 15:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het ligt aan henzelf dat al hun nummers exact hetzelfde klinken. KUTMUZIEK.
Ik noem dat haten om het haten, net als op Coldplay. Triest is dat, blijkbaar vinden genoeg mensen dit wél leuk, maar zo te lezen mag dat niet. Elitair gedoe.quote:Op woensdag 28 december 2016 15:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, wordt een tikkeltje hysterisch gereageerd op dit.
Ze lijkt me aardig maar ik vind haar ook irritant op de een of andere manier.quote:Op woensdag 28 december 2016 15:48 schreef Max23 het volgende:
Ben ik de enige die dat wijf niet kan uitstaan? Die sidekick die steeds danst
Ze draagt in ieder geval een shirt van de allerslechtste band ooit, dus dat zijn minpunten.quote:Op woensdag 28 december 2016 15:48 schreef Max23 het volgende:
Nee dat ene nummer van Daft Punk lijkt hierop.quote:Op woensdag 28 december 2016 15:48 schreef Mani89 het volgende:
Dit klinkt als dat ene nummer van Daft Punk.
Kensington mag je niet leuk vinden!!!!!!!!quote:Op woensdag 28 december 2016 15:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik noem dat haten om het haten, net als op Coldplay. Triest is dat, blijkbaar vinden genoeg mensen dit wél leuk, maar zo te lezen mag dat niet. Elitair gedoe.
Ook dat. Er is veel, VEEL grotere bagger op de radio dan Kensington en er staan grotere draken met evenveel nummers in de Top 2000.quote:Op woensdag 28 december 2016 15:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Het schijnt dat er ook andere radiostations zijn die de band Kensington grijs draaien.
Elitaire muzieksnobisme is een enge ziekte.quote:Op woensdag 28 december 2016 15:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik noem dat haten om het haten, net als op Coldplay. Triest is dat, blijkbaar vinden genoeg mensen dit wél leuk, maar zo te lezen mag dat niet. Elitair gedoe.
Iets te blij.quote:Op woensdag 28 december 2016 15:48 schreef Max23 het volgende:
Ben benieuwdquote:Op woensdag 28 december 2016 15:49 schreef peaceman het volgende:
Chic komt volgend jaar met een nieuw album
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |