Wel allemaal met een BMI van ruim boven de 25.quote:Op woensdag 28 december 2016 14:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
echt he, van Vasion moest ik hier heen komen, maar alleen mannen hier;(
Ik identificeer mij niet perse als man hoor.quote:Op woensdag 28 december 2016 14:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
echt he, van Vasion moest ik hier heen komen, maar alleen mannen hier
Alleen even in de trein hoor.quote:Op woensdag 28 december 2016 14:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hebt het er wel druk mee, he. Snob, Top en RTL7Dartsradio.
Praat voor jezelf.quote:Op woensdag 28 december 2016 14:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wel allemaal met een BMI van ruim boven de 25.
95quote:Op woensdag 28 december 2016 14:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgens mij gaat dit richting 90 gemiddeld of zo, beetje tegenvallend na MvG - Reyes
heywoodu schijnt goed met vrouwen te zijn. Ik ben daarom benieuwd hoe hij jou dit verblijf naar je zin gaat maken.quote:
kut, dan ga ik weer wegquote:Op woensdag 28 december 2016 14:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wel allemaal met een BMI van ruim boven de 25.
In dat geval moet er wat besproken worden achter de schermenquote:Op woensdag 28 december 2016 14:38 schreef Vasion het volgende:
[..]
heywoodu schijnt goed met vrouwen te zijn. Ik ben daarom benieuwd hoe hij jou dit verblijf naar je zin gaat maken.
quote:Op woensdag 28 december 2016 14:38 schreef Vasion het volgende:
[..]
heywoodu schijnt goed met vrouwen te zijn. Ik ben daarom benieuwd hoe hij jou dit verblijf naar je zin gaat maken.
Nou ik ben benieuwdquote:Op woensdag 28 december 2016 14:38 schreef Vasion het volgende:
[..]
topic pointers lezen is toch voor, hoe noem je dit soort mensen ook alweer, nerds?quote:Op woensdag 28 december 2016 14:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
topic pointer, "voordat je reageert"
Nee, voor slimme mensen.quote:Op woensdag 28 december 2016 14:39 schreef Vasion het volgende:
[..]
topic pointers lezen is toch voor, hoe noem je dit soort mensen ook alweer, nerds?
Er zijn maar weinig FOK!ers die geen nerd zijnquote:Op woensdag 28 december 2016 14:39 schreef Vasion het volgende:
[..]
topic pointers lezen is toch voor, hoe noem je dit soort mensen ook alweer, nerds?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |