Ik weet niet zeker of je bij andere bookmakers wel op aantal 180érs live kan betten. Zou wel handig zijn want bij Unibet kan dat nietquote:Op woensdag 28 december 2016 15:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik zie ook niks fijns. Zeker omdat alle wedstrijden heel kort kunnen duren.
8 mannen betekent wel langere wedstrijden. Minder gezichten op de buis. Zou het een rare zet vinden om terug te schalen naar 8 man qua marketing en amusementswaarde. Maar als je naar de spelers en hun niveau kijkt dan is dat wel het beste.quote:
Ze gaan het natuurlijk ook niet doen, moet wel geld in het laatjequote:Op woensdag 28 december 2016 15:27 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
8 mannen betekent wel langere wedstrijden. Minder gezichten op de buis. Zou het een rare zet vinden om terug te schalen naar 8 man qua marketing en amusementswaarde. Maar als je naar de spelers en hun niveau kijkt dan is dat wel het beste.
Normaal wel toch?quote:Op woensdag 28 december 2016 15:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of je bij andere bookmakers wel op aantal 180érs live kan betten. Zou wel handig zijn want bij Unibet kan dat niet
#getrouwdquote:Op woensdag 28 december 2016 15:27 schreef JanCees het volgende:
wadegod
mijn favoriet toen ie die walkon girl geschaakt had
Zou leuk zijn als hij nog een rondje verder kwamquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |