http://pubdarts3d.com/flash/games/pub-darts-3d-multiplayerDit spel werd begin vorig jaar ook door een heel aantal FOK!kers gespeeld, toen nog in GAM, erg geinig om elkaar uit te dagen voor een potje in de pauzes van een wedstrijd, of gewoon al je je verveelt. Klik op de link en voer een username in, bijv. BarneyIsViesDik.
Klik vervolgens op de naam van degene die je wilt uitdagen en klik dan op "Challenge". Daarna kun je het aantal sets/legs instellen dat je dient te winnen om jezelf tot de nieuwe MVG te kornen.
Dus, lokquote elkaar have fun. En als je iemand KEIHARD vernedert willen we daar natuurlijk een screenshotje van

FOK! Toernooi
- Iedereen speelt onder 1 naam, het hele toernooi door, om verwarringen te voorkomen. Of dat je username op FOK! is, of
de naam "viesdik" (of welke naam dan ook) moet je zelf bepalen. Gebruik niet de naam van een andere FOK!user a.u.b.
- DM/PM/Lokquote je tegenstander om te vragen wanneer deze kan spelen.
- Format is best of 3 sets, best of 5 legs, dat komt neer op 2 sets winnen voor GSM & 3 legs voor 1 set.
- Iedereen speelt 1x tegen elkaar
- Als je wint krijg je 1 punt, win je niet krijg je 0 punten, voor de sherlocks onder ons.
- Elke pot moet gescreenshot worden aan het einde. Dus NIET direct weggaan! Het scherm moet volledig zichtbaar zijn.
-
De te spelen wedstrijden & de tussenstand van het klassement zijn hier te vinden.- De winnaar krijgt een FOK! abo (duur etc. zien we dan wel weer)
- Degene met de meeste 9-darters (dus zorg nou voor die goede screenshots voor de statistiekjes) wint ook een FOK! abo'tje.
- Wees beleefd naar elkaar toe. Bij de zoveelste bouncer kan ik me voorstellen dat er een "tering" uitfloept, doe ik zelf ook, maar vermijd sowieso het woord kanker eventjes en scheld elkaar niet uit. Allemaal vrij logisch lijkt me.
[ Bericht 21% gewijzigd door Tagliano op 07-01-2017 18:05:18 ]
||
FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! ||
Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! ||
Mijn concertstatistieken ||