Kun je vanmiddag nog voor ronde 3?quote:
Dat is nog geen 132 Hans. Waar staan de actuele standen etc? OP klopt weinig vanquote:Op woensdag 28 december 2016 18:52 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ach ja, ik gooide de eerste wedstrijd van het toernooi 124 gemiddeld. Viel ook wel mee.
Is allemaal terug te vinden in het topic. Als je het graag wil weten, doe je bestquote:Op woensdag 28 december 2016 18:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat is nog geen 132 Hans. Waar staan de actuele standen etc? OP klopt weinig van
Hallo Poep.quote:Op woensdag 28 december 2016 18:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat is nog geen 132 Hans. Waar staan de actuele standen etc? OP klopt weinig van
Welk topic? Niet in deze.quote:Op woensdag 28 december 2016 18:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is allemaal terug te vinden in het topic. Als je het graag wil weten, doe je best
Normaliter doe ik dat maar ik heb vandaag en morgen even een leven.quote:
Oh verdomme, had nog even de nieuwe ronde niet gezienquote:
Dan moet ik vroeg mijn bed uitquote:Op woensdag 28 december 2016 20:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oh verdomme, had nog even de nieuwe ronde niet gezien
Zullen we hem morgen voor de middagsessie ergens doen?
Ook bestquote:Op woensdag 28 december 2016 20:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moet ik vroeg mijn bed uit![]()
Kan het niet tussen de middag- en avondsessie dan
Wanneer kan/wil je?quote:
Herinnering 2, als je vanavond nog kunt? Anders doen we het lekker morgenquote:
Gewoon 9 toch, of T3.quote:
werkquote:
durf ik niet te zeggen, wil op tijd slapen eigenlijkquote:Op donderdag 29 december 2016 12:55 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Werk![]()
Of het moet al na 11 worden?
Tsssquote:Op donderdag 29 december 2016 12:55 schreef franklop het volgende:
[..]
durf ik niet te zeggen, wil op tijd slapen eigenlijk
primaquote:Op donderdag 29 december 2016 12:56 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Tsss![]()
Ik laat wel weten als ik thuis ben.
Dat ben ik niet.quote:Op woensdag 28 december 2016 12:19 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom zit DeHovenier altijd in het spel eigenlijk?
Vanavond en morgen kunnen allebei.quote:Op woensdag 28 december 2016 22:19 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Herinnering 2, als je vanavond nog kunt? Anders doen we het lekker morgen
Ik dacht dat je inmiddels al een potje of drie achter liep omdat ik mensen zag posten dat ze nog tegen jou moesten, maar dat viel wel mee denk ikquote:
Ik loop 1 potje achter, ik moet nog tegen Slechtewoordgrappenquote:Op donderdag 29 december 2016 13:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik dacht dat je inmiddels al een potje of drie achter liep omdat ik mensen zag posten dat ze nog tegen jou moesten, maar dat viel wel mee denk ik
Wanneer kun je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goede gesprekken tussen jullie.quote:Op donderdag 29 december 2016 13:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Even in mezelf snijden.
Toto heeft je al laten weten dat hij even druk is, komt goed allemaal. Als je zelf een actuele stand wil maken is daar niks mis mee natuurlijkquote:Op donderdag 29 december 2016 17:25 schreef Poepz0r het volgende:
Op bijwerken SVP. Ik heb al van ggmm gewonnen zie vorige topic
Zullen we?quote:Op donderdag 29 december 2016 17:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Toto heeft je al laten weten dat hij even druk is, komt goed allemaal. Als je zelf een actuele stand wil maken is daar niks mis mee natuurlijk
In welke context bedoel je dit?quote:
Om mij anaal te vernederen natuurlijkquote:Op donderdag 29 december 2016 18:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
In welke context bedoel je dit?
Geef me een paar minuutjes en ik ben er
Ben jij bereid de stand te actualiseren? Ik kan dat morgen pas doen anders dus als jij het 1x over wil nemen, heel graagquote:Op donderdag 29 december 2016 18:56 schreef Tagliano het volgende:
Matig op het finishen, twee floplegs maar verder ben ik een tevreden mens
[ afbeelding ]
Het gaat alleen om deze ronde toch?quote:Op donderdag 29 december 2016 18:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ben jij bereid de stand te actualiseren? Ik kan dat morgen pas doen anders dus als jij het 1x over wil nemen, heel graag
Ja ik geloof van welquote:Op donderdag 29 december 2016 19:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het gaat alleen om deze ronde toch?
Dan doe ik het wel eventjes, programma en dergelijke laat ik maar even aan jou over want daar zit vast weer een of andere geniale gedachte achterquote:
Nu?quote:Op donderdag 29 december 2016 13:36 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik loop 1 potje achter, ik moet nog tegen Slechtewoordgrappen
Ik kan vanmiddag, vanavond en morgen wel.
Bedankt ouwe reus.quote:Op donderdag 29 december 2016 19:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan doe ik het wel eventjes, programma en dergelijke laat ik maar even aan jou over want daar zit vast weer een of andere geniale gedachte achter
Als jij morgen ergens dat in de loop van de dag wil doen komt het wel goed, er wordt toch vooral 's avonds gespeeldquote:Op donderdag 29 december 2016 19:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Bedankt ouwe reus.
hahaha nou nee. Gewoon willekeurig
quote:Op donderdag 29 december 2016 19:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als jij morgen ergens dat in de loop van de dag wil doen komt het wel goed, er wordt toch vooral 's avonds gespeeld
Shit man ik kan vandaag de hele dag nietquote:Op donderdag 29 december 2016 13:36 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik loop 1 potje achter, ik moet nog tegen Slechtewoordgrappen
Ik kan vanmiddag, vanavond en morgen wel.
zijn setsquote:Op donderdag 29 december 2016 20:43 schreef Tagliano het volgende:
De stand, voor zover ik heb kunnen achterhalen. In te halen potjes staan hierboven vermeld
[ afbeelding ]
Negendarters:
1. Paxcon, Tagliano, Dagoduck, Poepz0r 1
2. Alle andere spelers 0
Goddomequote:
thnx broquote:Op donderdag 29 december 2016 20:43 schreef Tagliano het volgende:
De stand, voor zover ik heb kunnen achterhalen. In te halen potjes staan hierboven vermeld
[ afbeelding ]
Negendarters:
1. Paxcon, Tagliano, Dagoduck, Poepz0r 1
2. Alle andere spelers 0
Nu dan?quote:
aanwezig?quote:Op donderdag 29 december 2016 12:56 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Tsss![]()
Ik laat wel weten als ik thuis ben.
ja ik wil revanchequote:
Zeg er wel bij dat dit een oefenpotje wasquote:Op vrijdag 30 december 2016 19:17 schreef Max23 het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer van die tweede set
Gemiddelde na de eerste set
[ afbeelding ]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |