Om 14:00 staat het dekselse spektakel te beginnenquote:Op woensdag 28 december 2016 12:06 schreef Bugno het volgende:
[..]![]()
Mij klinkt het antiek in de oren, maar dat zal dan wel aan mij liggen. Hoe laat switch je weer naar dartsen?
Er staat niet dat ik het niet ken, er staat dat ik het niet ken óf niet weet welk nummer bij welke titel/artiest hoort.quote:Op woensdag 28 december 2016 12:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
My Sweet Lord niet kennen?
Dat laatste heb ik bij praktisch ieder nummerquote:Op woensdag 28 december 2016 12:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er staat niet dat ik het niet ken, er staat dat ik het niet ken óf niet weet welk nummer bij welke titel/artiest hoort.
veel plezier!quote:Op woensdag 28 december 2016 12:03 schreef essnhills het volgende:
Lieve mensen, ik zit inmiddels in de trein richting Schiphol. Jammer dat ik dit jaar zo weinig tijd had voor de top 2000. Hopelijk volgend jaar weer. Nu op naar Londen.
Fijne jaarwisseling allemaal!![]()
Het zal de leeftijd wel zijn.quote:Op woensdag 28 december 2016 12:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
My Sweet Lord niet kennen?
Nr 43 uit 1992 is goed, met een diepte-interview met Claus Boekweg. Enjoy!quote:Op woensdag 28 december 2016 12:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Om 14:00 staat het dekselse spektakel te beginnen
Tot die tijd lekker onder het genot van wat te drinken luisteren naar de top2000 waar ik niks van ken, hier een beetje in een gezellig topic zitten en lekker in een oud VItje bladeren, het leven lacht je toe op dat soort momenten
Ben jij afgewerkt? Of heb je iemand afgewerkt?quote:
Was 't druk op de afwerkplek?quote:
Daar ben ik dan wel weer voorbij, maar ik gebruik deze vakantie om even een achterstandje in te halenquote:Op woensdag 28 december 2016 12:09 schreef Bugno het volgende:
[..]
Nr 43 uit 1992 is goed, met een diepte-interview met Claus Boekweg. Enjoy!
quote:Op woensdag 28 december 2016 12:09 schreef Dagoduck het volgende:
Maar dit nummer komt me inderdaad niet bekend voor.
Dat mag je zelf invullenquote:Op woensdag 28 december 2016 12:09 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ben jij afgewerkt? Of heb je iemand afgewerkt?
Nee dank jequote:
Nooit zo'n Beatles-fan geweest.quote:
dit zijn ook niet The Beatlesquote:Op woensdag 28 december 2016 12:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nooit zo'n Beatles-fan geweest.
Ik ben ook geen fan van Coldplay... toch ken ik hun bagger ookquote:Op woensdag 28 december 2016 12:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nooit zo'n Beatles-fan geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |