James Taylor niet nee. Wat daarna komt welquote:
Ik wist niet dat die ook in het Nederlands zong.quote:Op woensdag 28 december 2016 12:33 schreef livelink het volgende:
Ik prefereer de versie van Carol King.
dat is opmerkelijk te noemen.quote:Op woensdag 28 december 2016 12:33 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb nog heel erg weinig gehoord wat ik ken vandaag
Zeker. Ik kan ook Fok! de schuld geven trouwens dat het forum op iPad ruk is.quote:Op woensdag 28 december 2016 12:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja ja, beetje Apple de schuld geven
Die eerste hoef ik niet te horen zingenquote:Op woensdag 28 december 2016 12:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
En dit is Maarten van Rossem.. eh Roozendaal.
Ik ben bepaald geen muziekkenner, maar top2000 vind ik altijd wel grappigquote:
Ja.quote:
het is hier elk jaar gezelligquote:Op woensdag 28 december 2016 12:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ben bepaald geen muziekkenner, maar top2000 vind ik altijd wel grappig
En het is gezellig hier natuurlijk
Dit wil je toch niet vaker horen?quote:Op woensdag 28 december 2016 12:34 schreef livelink het volgende:
Dit vind ik dan weer helemaal niks. Misschien moet ik het vaker horen, maar voor nu
Dat zegt iets meer over jou dan over de lijst.quote:Op woensdag 28 december 2016 12:33 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb nog heel erg weinig gehoord wat ik ken vandaag
Kill Yourself! Do it now!quote:
Vorig jaar vreesden we allemaal nog dat het de laatste keer was hier geloof ik, dat valt gelukkig reuze meequote:
ach het kan veel erger en helaas gaat dat ook nog wel een aantal keren gebeurenquote:Op woensdag 28 december 2016 12:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dit wil je toch niet vaker horen?
quote:Op woensdag 28 december 2016 12:34 schreef livelink het volgende:
Dit vind ik dan weer helemaal niks. Misschien moet ik het vaker horen, maar voor nu
Absoluutquote:Op woensdag 28 december 2016 12:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat zegt iets meer over jou dan over de lijst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |