je moet je pijlen ergens op richtenquote:Op woensdag 28 december 2016 12:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je moet toch ergens dat dartslijf mee kweken

Als je nu een dartslijf wil hebben, had je in de '90's moeten beginnen met baco'squote:Op woensdag 28 december 2016 12:20 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
De jaren 90 belde, ze willen hun drank terug

quote:Op woensdag 28 december 2016 12:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
In mijn geheugen gegrift
Hierna een liedje voor jou. De man met de sledgehammer

Woman to Woman vind ik ook heel goed, maar die staat er niet in. Althans, wel een beetje natuurlijk.quote:Op woensdag 28 december 2016 12:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is You Can Leave Your Hat On vannacht geweest? Dat vind ik z'n enige leuke, met het geram op de piano.

Summer in the City kan ik ook waarderenquote:Op woensdag 28 december 2016 12:23 schreef Spies het volgende:
[..]
Woman to Woman vind ik ook heel goed, maar die staat er niet in. Althans, wel een beetje natuurlijk.

quote:Op woensdag 28 december 2016 12:23 schreef asco het volgende:
Dit was jarenlang de beste clip allertijden.

quote:

zeker... sowieso veel van Coldplay (eigen woorden van Chris Martin)quote:Op woensdag 28 december 2016 12:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Gaat dit over seks ja? Dat wist ik helemaal niet. Zo zijn er denk ik nog wel meer nummers uit de lijst die daarover gaan.

The Hardest Part?quote:Op woensdag 28 december 2016 12:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
zeker... sowieso veel van Coldplay (eigen woorden van Chris Martin)

Down Under bijvoorbeeldquote:Op woensdag 28 december 2016 12:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Gaat dit over seks ja? Dat wist ik helemaal niet. Zo zijn er denk ik nog wel meer nummers uit de lijst die daarover gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |