Ah, live wel jaquote:Op woensdag 28 december 2016 00:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wright staat toch plek 3 OoM? Of linkje naar goede live OoM
Je zal toch dezelfde spelers blijven houden na week 1 hoorquote:Op woensdag 28 december 2016 08:46 schreef Madhouse11 het volgende:
Wat nieuwe namen zou wel fijn zijn, ik haak meestal af na een paar weken dezelfde koppen.
Die kun je dan meteen afschrijven.quote:
Jij snapt 'm.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die kun je dan meteen afschrijven.
Na vandaag zou ik J. Lewis niet meer mee nemen als ik jou was. Maar goed, alles kan.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
1. Van Gerwen
2. Anderson
3. Wright
4. Lewis
5. Taylor
6. Barney
7. Klaassen
8. Lewis
9. Wade
10. Chizzy
Kimmy zou ook nog wel leuk zijn.
Oopsquote:Op woensdag 28 december 2016 20:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Na vandaag zou ik J. Lewis niet meer mee nemen als ik jou was. Maar goed, alles kan.
Monk nog van Thornton gewonnen dit jaar. Kan zo de PL in.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoe gaat het trouwens met al die WK junioren finalisten behalve van Gerwen. Aaron Monk is gaan fitnessen, de rest is volgens mij ook weinig van terecht gekomen.
Smiss, Evans, Rodriguez en Hopp stonden op het WK. Brown en Hubbard zijn viesslecht op dit moment en Aspinall heeft af en toe een resultaatje.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoe gaat het trouwens met al die WK junioren finalisten behalve van Gerwen. Aaron Monk is gaan fitnessen, de rest is volgens mij ook weinig van terecht gekomen.
Maar met alle respect Wim; Evans, RR en Hopp.... dat is het toch op de lange termijn allemaal niet. Gewoon veldvulling en niet meer.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
Smiss, Evans, Rodriguez en Hopp stonden op het WK. Brown en Hubbard zijn viesslecht op dit moment en Aspinall heeft af en toe een resultaatje.
Best vroeg om daar nu al conclusies over te trekken. Zo'n Hopp bijvoorbeeld, die is nog maar 20. Er zijn erbij die pas ver na hun 30e richting respectabele plekken op de ranglijst gaan.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Maar met alle respect Wim; Evans, RR en Hopp.... dat is het toch op de lange termijn allemaal niet. Gewoon veldvulling en niet meer.
Dan heb je het over 10 jaar he.....quote:Op woensdag 28 december 2016 20:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Best vroeg om daar nu al conclusies over te trekken. Zo'n Hopp bijvoorbeeld, die is nog maar 20. Er zijn erbij die pas ver na hun 30e richting respectabele plekken op de ranglijst gaan.
Het kan wel dat je beetje bij beetje groeit. Niet iedereen ontploft ineens als een Van Gerwen weer terug de rankings op.quote:Op woensdag 28 december 2016 21:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dan heb je het over 10 jaar he.....
Kan toch niet dat je na een top jeugd tien jaar stil staat en dan ineens top 8 gaat spelen?
Smith LOL. Die heeft niks laten zien dit jaar.quote:Op woensdag 28 december 2016 23:16 schreef Grifte het volgende:
1. Van Gerwen
2. Anderson
3. Wright
4. Lewis
5. Taylor
6. Barney
7. Klaassen
8. Wade
9. Chisnall
10. Smith / Huybrechts
Klopt, maar past wel in het ideale profielplaatje van PDC / SKY. Jong, snel, veel 180's.quote:Op woensdag 28 december 2016 23:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Smith LOL. Die heeft niks laten zien dit jaar.
Die gaan ze er echt niet indoen. Is helemaal kapot gegaan aan dat geweld. Die moet je dat niet nog eens aan doenquote:Op woensdag 28 december 2016 23:29 schreef Grifte het volgende:
[..]
Klopt, maar past wel in het ideale profielplaatje van PDC / SKY. Jong, snel, veel 180's.
Het zou inderdaad goed voor ze zijn als Hopp of Eidams door kan breken naar top-16. Nu hebben ze wel wat Euro Tours daar, meer dan in Nederland. Ik weet niet hoe druk het dan eigenlijk is daar. Wij hebben natuurlijk wel MvG en Raybar. PL avond hier was binnen uur uitverkocht.quote:Op zaterdag 31 december 2016 00:01 schreef Grifte het volgende:
Als je al die Duitsers ziet in Ally Pally bevreemd het mij dat er nog geen PL avond in Duitsland is. Nu heeft het in NL ook lang geduurd, terwijl wij veel meer gevestigd zijn als dartland, maar dan nog. Simpelweg omdat zij niet over uitstekende darters beschikken, met als anchor een PL-speler? Qua fans moeten zij simpel zo'n avond kunnen uitverkopen, als je Jacques vaak hoorde was dat vereiste #1.
Dat is druk. En nee het was nog veel sneller. Binnen enkele minuten uitverkocht.quote:Op zaterdag 31 december 2016 00:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het zou inderdaad goed voor ze zijn als Hopp of Eidams door kan breken naar top-16. Nu hebben ze wel wat Euro Tours daar, meer dan in Nederland. Ik weet niet hoe druk het dan eigenlijk is daar. Wij hebben natuurlijk wel MvG en Raybar. PL avond hier was binnen uur uitverkocht.
Gurney.... Op basis van wat in hemelsnaam?quote:Op zaterdag 31 december 2016 12:56 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Dat is druk. En nee het was nog veel sneller. Binnen enkele minuten uitverkocht.
Suljovich en Gurney verwacht ik.
Opkomend talent. Kwartfinale.quote:Op zaterdag 31 december 2016 13:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gurney.... Op basis van wat in hemelsnaam?
Wat een scorebord gelul. Hij had een tering simpel stukje. Daar kon iedereen wel de kwartfinale halen. Opkomend talent is ook gelul. Nodig dan Cadbey uit. Dat is een opkomend talent. Als ze iemand uitnodigen van buiten de top 20 die nog geen een halve finale heeft gehaald dit jaar of toppers verslagen kun je ze opnemen.quote:Op zaterdag 31 december 2016 13:49 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Opkomend talent. Kwartfinale.
Maar denk dat alleen Suljovich bijna een zekerheidje is. Wie de #10 is kan echt alle kanten op. Maar andere jaren tillen ze best zwaar aan WK. En als ik naar het WK kijk blijft Gurney als optie over.
Andere jaren zie ik ze wel sterk trekken aan het WK. Dus ik ben verder oprecht benieuwd wat er gaat gebeuren. Misschien kondigen ze wel aan weer voor een top 8 te kiezen dit jaar.quote:Op zaterdag 31 december 2016 13:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat een scorebord gelul. Hij had een tering simpel stukje. Daar kon iedereen wel de kwartfinale halen. Opkomend talent is ook gelul. Nodig dan Cadbey uit. Dat is een opkomend talent. Als ze iemand uitnodigen van buiten de top 20 die nog nooit een halve finale heeft gehaald of toppers verslagen kun je ze opnemen.
Nogmaals wat is de prestatie van Gurney? Kansloos eraf tegen mvg. Lachwekkend tegen Webster. En een matige pot tegen Thornton die al een jaar niks gooit. Ik vind je argumenten maar matig. Dan zal ik nog eerder voor Darren fucking Webster gaan.quote:Op zaterdag 31 december 2016 14:01 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Andere jaren zie ik ze wel sterk trekken aan het WK. Dus ik ben verder oprecht benieuwd wat er gaat gebeuren. Misschien kondigen ze wel aan weer voor een top 8 te kiezen dit jaar.
Iedere naam die genoemd wordt op Suljovich na is lachwekkend. Er is nauwelijks een goede keuze voor #10 dit jaar. Dat jij en een paar anderen het de hele tijd over die Tasmaniėr hebben vind ik dan weer lachwekkend. Die knul zou kapotgespeeld worden.quote:Op zaterdag 31 december 2016 14:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nogmaals wat is de prestatie van Gurney? Kansloos eraf tegen mvg. Lachwekkend tegen Webster. En een matige pot tegen Thornton die al een jaar niks gooit. Ik vind je argumenten maar matig. Dan zal ik nog eerder voor Darren fucking Webster gaan.
Ah omdat ik hem een x noem heb ik er het telkens over. Dus Klaassen de nummer 10 van de wereld is volgens jou lachwekkend? Iemand die bewezen heeft van toppers te kunnen winnen op het WK en andere toernooien. Kun je inderdaad beter Gurney uitnodigenquote:Op zaterdag 31 december 2016 14:08 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Iedere naam die genoemd wordt op Suljovich na is lachwekkend. Er is nauwelijks een goede keuze voor #10 dit jaar. Dat jij en een paar anderen het de hele tijd over die Tasmaniėr hebben vind ik dan weer lachwekkend. Die knul zou kapotgespeeld worden.
Ik zie ze niet voor 3 NL'ers gaan. Zie het Klaasen daardoor niet halen. Maar dit zou wel het eerlijkste zijn.quote:Op zaterdag 31 december 2016 14:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gewoon huidige top-10 OoM uitnodigen
MvG
Gando
Wright
Lewis
Wade
Taylor
Chisnall
Suljovic
Klaasen
Raybar
Dit zal elk weldenkend mens kiezen.quote:Op zaterdag 31 december 2016 14:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gewoon huidige top-10 OoM uitnodigen
MvG
Gando
Wright
Lewis
Wade
Taylor
Chisnall
Suljovic
Klaasen
Raybar
Heb het dan natuurlijk over de hele reeks. Daarin is veel over hem gesproken.quote:Op zaterdag 31 december 2016 14:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ah omdat ik hem een x noem heb ik er het telkens over. Dus Klaassen de nummer 10 van de wereld is volgens jou lachwekkend? Iemand die bewezen heeft van toppers te kunnen winnen op het WK en andere toernooien. Kun je inderdaad beter Gurney uitnodigen
Maar ja anders ga je dan lijstje af; Smiss heeft niks gepresteerd dit seizoen en is bij vlagen hard weggespeeld in Premier League. Thornton hoeven we het niet over te hebben, Huybrechts is niet constant genoeg, White moet je niet willen hebben, Benito.. Nou ja. Dan houdt het verder al op. Gurney staat nog onder Terry Jenkins die vrijwel niks heeft gegooid afgelopen 2 jaar, ook nog onder Bunting en Norris.quote:Op zaterdag 31 december 2016 14:11 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Ik zie ze niet voor 3 NL'ers gaan. Zie het Klaasen daardoor niet halen. Maar dit zou wel het eerlijkste zijn.
Weet iemand toevallig wat de OoM is van het afgelopen jaar? Misschien dat daar nog een andere naam op staat.
Het is lastig ja. Het mooiste zou voor dit jaar 8 zijn. Suljovich en Klaasen is het eerlijkste anders. Maar ik geloof het pas als het zover is. Normaal hangen ze veel aan het WK, dus als ze dat weer gaan doen dan kiezen ze denk ik voor Gurney ook al is hij ook niet echt iets.quote:Op zaterdag 31 december 2016 14:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar ja anders ga je dan lijstje af; Smiss heeft niks gepresteerd dit seizoen en is bij vlagen hard weggespeeld in Premier League. Thornton hoeven we het niet over te hebben, Huybrechts is niet constant genoeg, White moet je niet willen hebben, Benito.. Nou ja. Dan houdt het verder al op. Gurney staat nog onder Terry Jenkins die vrijwel niks heeft gegooid afgelopen 2 jaar, ook nog onder Bunting en Norris.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |