Ja, maar die voorkomen de eisprong. Pil bootst een zwangerschap na, waardoor je natuurlijke cyclus stil komt te liggen.quote:Op woensdag 28 december 2016 00:45 schreef supersof het volgende:
[..]
hmm ja oké, maar je slikt wel elke keer 28 pillen
ik waardeer het wel van de vrouwquote:Op woensdag 28 december 2016 00:47 schreef Myrr het volgende:
[..]
Mad, moest ook toen ik 30 weken zwanger was en ontsluiting kreeg. Zegt die bitch dat ze een staafje langs mijn perineum ging halen om te kijken of de ontsluiting door een infectie kwam, doet ze dat ding m'n asser in. Dat is niet mijn perineum, hoer. Daarvoor had de verloskundige al in m'n doos gezeten, en daarna moest ook de gynaecoloog er nog in. Voelde me echt aangerand die periode.
Echt geen fuck aan, zwangerschap.
chaoquote:Op woensdag 28 december 2016 00:50 schreef Myrr het volgende:
Okay, ik ga weer op de tmi-tour. Tijd om te gaan slapen, dag hoor.
Trusten.quote:Op woensdag 28 december 2016 00:50 schreef Myrr het volgende:
Okay, ik ga weer op de tmi-tour. Tijd om te gaan slapen, dag hoor.
Klinkt niet echt fantastisch allemaal nee.quote:Op woensdag 28 december 2016 00:47 schreef Myrr het volgende:
[..]
Mad, moest ook toen ik 30 weken zwanger was en ontsluiting kreeg. Zegt die bitch dat ze een staafje langs mijn perineum ging halen om te kijken of de ontsluiting door een infectie kwam, doet ze dat ding m'n asser in. Dat is niet mijn perineum, hoer. Daarvoor had de verloskundige al in m'n doos gezeten, en daarna moest ook de gynaecoloog er nog in. Voelde me echt aangerand die periode.
Echt geen fuck aan, zwangerschap.
Beter tong er in is lekker zacht tochquote:
Dokter was wel aantrekkelijk. Lange man van in de 30. Jammer van de omstandigheden, mijn gigantische buik en de paar dikke haren die er toen op zaten.quote:Op woensdag 28 december 2016 00:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Klinkt niet echt fantastisch allemaal nee.
Maak me gek.quote:Op woensdag 28 december 2016 00:54 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dokter was wel aantrekkelijk. Lange man van in de 30. Jammer van de omstandigheden, mijn gigantische buik en de paar dikke haren die er toen op zaten.
Wil je voor-, tijdens of na bevalling verhalen?quote:
ik voel me in de tweede week van mijn pilstrip heel anders dan in de eerste dus dacht misschien heb jij ook zoietsquote:Op woensdag 28 december 2016 00:52 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja, maar die voorkomen de eisprong. Pil bootst een zwangerschap na, waardoor je natuurlijke cyclus stil komt te liggen.
quote:Op woensdag 28 december 2016 00:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Beter tong er in is lekker zacht toch
hoe bedoel je anders?quote:Op woensdag 28 december 2016 00:58 schreef supersof het volgende:
[..]
ik voel me in de tweede week van mijn pilstrip heel anders dan in de eerste dus dacht misschien heb jij ook zoiets
hormonale balans doef wat mal, is leuk joh en ook zo goed vd vrouwquote:
eerste week is er niet veel aan de hand. Tweede week voel ik me ongelooflijk kutquote:
ja i know maar was benieuwd hoe zich dat uittequote:Op woensdag 28 december 2016 01:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
hormonale balans doef wat mal, is leuk joh en ook zo goed vd vrouw
Spiraaltjes
ooh dat is balen man :squote:Op woensdag 28 december 2016 01:01 schreef supersof het volgende:
[..]
eerste week is er niet veel aan de hand. Tweede week voel ik me ongelooflijk kut
ja spiraal of prikpil, maar hoor verhalen van vrouwen dat ze dan een jaar lang elke dag ongesteld zijnquote:Op woensdag 28 december 2016 01:03 schreef Drug het volgende:
[..]
ja i know maar was benieuwd hoe zich dat uitte
spiraaltjes hoor ik ook mixed reviews
[..]
ooh dat is balen man :s
is er geen alternatief?
prikpil is geen alternatief dat zijn ook hormonenquote:Op woensdag 28 december 2016 01:04 schreef supersof het volgende:
[..]
ja spiraal of prikpil, maar hoor verhalen van vrouwen dat ze dan een jaar lang elke dag ongesteld zijnook niet veel zin in
wordt toch wel anders ervaren hoorde ikquote:Op woensdag 28 december 2016 01:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
prikpil is geen alternatief dat zijn ook hormonen
echt zieligquote:Op woensdag 28 december 2016 01:04 schreef supersof het volgende:
[..]
ja spiraal of prikpil, maar hoor verhalen van vrouwen dat ze dan een jaar lang elke dag ongesteld zijnook niet veel zin in
wat ben je een lieverdjequote:Op woensdag 28 december 2016 01:09 schreef Drug het volgende:
[..]
echt zielig![]()
zou je wel comforten dan tijdens 2e week
Dat is met implanon.quote:Op woensdag 28 december 2016 01:04 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ken iemand en zij was door prikpil gewoon elke dag ongesteld hoor. Dat het bij jou zo is, betekent niet dat het bij iedereen zo is helaasquote:Op woensdag 28 december 2016 01:15 schreef Amarantha het volgende:
Prikpil ben je juist niet meer ongesteld. Implanon was ik ook maandenlang ongesteld door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |