En deze ook?quote:Op woensdag 28 december 2016 00:00 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Zou biefstuk proberen indien er een kipvariant van is.
nee heeft ie niet gedaanquote:Op woensdag 28 december 2016 00:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
maar geen biefstuk
hoe dan
heeft je ex vriendje dat nooit voor je gemaakt?
afschuwelijk ding is hetquote:Op woensdag 28 december 2016 00:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat lettertype
ik was daar trouwens laatst
omg ja ik ga tonijnsalade maken nuquote:
kwam niet daardoor hoorquote:Op woensdag 28 december 2016 00:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
geen wonder dat het niets geworden is zeg
Ooooooohhhhhhhhhh met sjalotjes, olijfolie, mayo en een puntje pittige mosterd.quote:Op woensdag 28 december 2016 00:02 schreef supersof het volgende:
[..]
omg ja ik ga tonijnsalade maken nu
wtffffffquote:Op woensdag 28 december 2016 00:03 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ooooooohhhhhhhhhh met sjalotjes, olijfolie, mayo en een puntje pittige mosterd.
ik vind echte tonijnsalade echt fucking lekker, maar die shit als prakje vind ik niet te kanenquote:Op woensdag 28 december 2016 00:04 schreef Myrr het volgende:
[..]
Als je het niet geprobeerd hebt, moet je je muil houwe.
Aha, dus door de andere ingrediënten is het geen salade meer?quote:Op woensdag 28 december 2016 00:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik vind echte tonijnsalade echt fucking lekker, maar die shit als prakje vind ik niet te kanen
quote:Op woensdag 28 december 2016 00:06 schreef Myrr het volgende:
[..]
Aha, dus door de andere ingrediënten is het geen salade meer?
Nogmaals, als je het niet geprobeerd hebt, moet je je muil houden, want ik weet 100% zeker dat als ik het maak en in je mond duw, je het gewoon lekker gaat vinden.
welneequote:Op woensdag 28 december 2016 00:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Echt he. 1 keer winterkampioen en ze denken meteen dat ze met de schaal staan
werk. oud zuid is wel leukquote:
wat is je mening over drugs?quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:55 schreef supersof het volgende:
[..]
nog nooit drugs gebruikt naast alcohol
ja dat zag ikquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Remqo ook hoor. Die schat je zo 10 jaar jonger
winterkampioen?quote:Op woensdag 28 december 2016 00:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Echt he. 1 keer winterkampioen en ze denken meteen dat ze met de schaal staan
ik doe alleen even snel mayo erdoorheenquote:Op woensdag 28 december 2016 00:03 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ooooooohhhhhhhhhh met sjalotjes, olijfolie, mayo en een puntje pittige mosterd.
ik ben er geen fan vanquote:Op woensdag 28 december 2016 00:07 schreef Drug het volgende:
[..]
werk. oud zuid is wel leuk
[..]
wat is je mening over drugs?
[..]
ja dat zag ik
Één van de weinige toffe buurten van Amsterdam om echt in te wonen, naast Centrum.quote:Op woensdag 28 december 2016 00:07 schreef Drug het volgende:
[..]
werk. oud zuid is wel leuk
[..]
wat is je mening over drugs?
[..]
ja dat zag ik
phrasingquote:Op woensdag 28 december 2016 00:06 schreef Myrr het volgende:
[..]
Aha, dus door de andere ingrediënten is het geen salade meer?
Nogmaals, als je het niet geprobeerd hebt, moet je je muil houden, want ik weet 100% zeker dat als ik het maak en in je mond duw, je het gewoon lekker gaat vinden.
vast welquote:Op woensdag 28 december 2016 00:09 schreef Myrr het volgende:
Iemand tips voor resorts op Bali toevallig?
dank jequote:Op woensdag 28 december 2016 00:11 schreef supersof het volgende:
gezellig dat je er bent trouwens typ
indoctrinatiequote:Op woensdag 28 december 2016 00:11 schreef Drug het volgende:
[..]
why? en waarom uitzondering voor alcohol?
geen zin om mijn mening erover openbaar te maken en discussie aan te gaan eroverquote:Op woensdag 28 december 2016 00:11 schreef Drug het volgende:
[..]
Ja fuck Bali en neem de boot naar de Gili's.quote:Op woensdag 28 december 2016 00:09 schreef Myrr het volgende:
Iemand tips voor resorts op Bali toevallig?
Route staat al vast. Twee weken familie, twee weken 'vrij', maar wel 'vrij' in de buurt van familie omdat baby.quote:Op woensdag 28 december 2016 00:12 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Ja fuck Bali en neem de boot naar de Gili's.
mwah amsterdam heeft wel meer leuke plekken toch. oud west, oost.quote:Op woensdag 28 december 2016 00:10 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Één van de weinige toffe buurten van Amsterdam om echt in te wonen, naast Centrum.
Je bent een rijke tatta?
onbekend maakt onbemindquote:Op woensdag 28 december 2016 00:11 schreef Drug het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |