plexus verdoving (okselprik)quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:54 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ooooooohhh, ik dacht dat ze wat zenuwen hadden doorgehakt joh (zoals bij mij).
waaromquote:
Hmm ja oke, maar wel leuker dan GoTquote:
Gewoon grote trui die over je asser heen valt.quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:59 schreef supersof het volgende:
denk dat ik toch maar niet die sport broek aan doe
weet niet wat ik erbij aan kan doen wat nog beetje warm is
Vandaag Lego gekocht. ;Pquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:55 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nu kaart je wel 2 verschillende dingen aan, van zwaar naar luchtig
hard gewordenquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:01 schreef Myrr het volgende:
[..]
Gewoon grote trui die over je asser heen valt.
ik heb alleen donker groen en donker blauw die over mn kont vallen en vind het net niet leuk genoegquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:01 schreef Myrr het volgende:
[..]
Gewoon grote trui die over je asser heen valt.
Het is gewoon een middeleeuwse setting, verschil in religie komt aan bod, maar niet overheersend. In de eerste seizoenen ook veel actiequote:Op dinsdag 27 december 2016 23:01 schreef Drug het volgende:
ik hou niet zo van die vikings en feeën en trollen en shit
dan maar boven je kontquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:03 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb alleen donker groen en donker blauw die over mn kont vallen en vind het net niet leuk genoeg
Why so serious?quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:01 schreef Drug het volgende:
ik hou niet zo van die vikings en feeën en trollen en shit
maar het is aan sportbroek dus dan heb je al snel een beetje dat legging effect en dat vinden sommige mensen er aso uit zienquote:
Pics van je kontquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:05 schreef supersof het volgende:
al hoewel ik een goede kont heb dus maakt niet heel erg uit dat je die dan zo ziet
Dat is juist de reden dat ik ze niet draagquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:05 schreef supersof het volgende:
al hoewel ik een goede kont heb dus maakt niet heel erg uit dat je die dan zo ziet
ja voel me dan wel bekekenquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:06 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat is juist de reden dat ik ze niet draag
dat nonchalant toegevoegde (niet in het gezicht) op zo'n prijslijst, vind het sad dat dat iemand zo zijn/haar lichaam adverteertquote:
heb je geen oversized overhemd die je om kunt slaan?quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:59 schreef supersof het volgende:
denk dat ik toch maar niet die sport broek aan doe
weet niet wat ik erbij aan kan doen wat nog beetje warm is
Wij snappen elkaarquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:07 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja, bietje gers doen maar geen pics nog. Wat is dit?
vind ik meer voor in de zomerquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:07 schreef Drug het volgende:
[..]
heb je geen oversized overhemd die je om kunt slaan?
oh, ja dat is wel sadquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:06 schreef Drug het volgende:
[..]
dat nonchalant toegevoegde (niet in het gezicht) op zo'n prijslijst, vind het sad dat dat iemand zo zijn/haar lichaam adverteert
quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:05 schreef supersof het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |