Ik heb je gemist Ronniequote:
Kwam wel traag op gang, maar dat dialoog tussen Ecbert en Ragnar was epischquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ben ook weer bij met Vikings. Eigenlijk gebeurde er in die 4 afleveringen weinig, maar ja
Gewoon zo'n stoere. Ziet er echt super leuk uit als vaders dragen.quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel maar zo'n draagdoek gaat mij wat te ver.
die van mij.. god tering.. tot 1,5 jaar nachten wakker, alles.. ik werd gek... serieus... agressie allesquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:05 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ah, na paar maanden al geen ervaring meer met nachten.
wij hadden camouflage print huhuhuquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:06 schreef Myrr het volgende:
[..]
Gewoon zo'n stoere. Ziet er echt super leuk uit als vaders dragen.
quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp dit en ik kan niet eens mad zijn.quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
die van mij.. god tering.. tot 1,5 jaar nachten wakker, alles.. ik werd gek... serieus... agressie alleskostte mijn hele ziel zowat
Mja, er gebeurde eigenlijk weinig, behalve dat ze dronken waren. Ik kijk wel uit naar de volgendequote:Op dinsdag 27 december 2016 22:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
Kwam wel traag op gang, maar dat dialoog tussen Ecbert en Ragnar was episch
Zou geven.quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik heb er 1, 6 is hij nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vermaak hem danquote:
Vrijheid?quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:07 schreef Drug het volgende:
[..]
beetje van je vrijheid aan het genieten?
och, het is kiezen he, of niet op stap, of je vrouw laten zeulen, of een rugzak waar dat ding in moet maar heel oncomfortabel is of zo'n ding wat echt heel prettig draagtquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als je iemand beschuldigt van bestialiteit kan dit dan ook als smaad gezien worden?quote:
Geen kinderwagen?quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
och, het is kiezen he, of niet op stap, of je vrouw laten zeulen, of een rugzak waar dat ding in moet maar heel oncomfortabel is of zo'n ding wat echt heel prettig draagt
Vrouw er mee opschepen altijd.quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
och, het is kiezen he, of niet op stap, of je vrouw laten zeulen, of een rugzak waar dat ding in moet maar heel oncomfortabel is of zo'n ding wat echt heel prettig draagt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |