cutequote:Op dinsdag 27 december 2016 22:20 schreef Drug het volgende:
[..]
mijn jealousy zou niet kunnen handelen
en disneyfilms hebben mij geleerd dat echt liefde gewoon 1 man en 1 vrouw is. (en de vrouw is prinses)
Als je ons wat gunt dan wel ja. Wel als wickedmen er niet is die gun ik dat niet.quote:
aha cool tootquote:
ik heb nu vakantiequote:Op dinsdag 27 december 2016 22:23 schreef Drug het volgende:
ik weet nog toen ik vakantie had
goeie tijden waren dat
ik heb ook geen paint, maar ik mis het niet per sequote:Op dinsdag 27 december 2016 22:24 schreef Myrr het volgende:
Ik mis het om Paint op m'n computer te hebben.
Stond je zo lang in de wachtquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:24 schreef Drug het volgende:
1 dag weer aan het werk en m'n belminuten al weer verkwist aan suicide hotline
gelukkig eind juni twee maanden vakantiequote:Op dinsdag 27 december 2016 22:25 schreef Myrr het volgende:
[..]
Gaat echt pittig zijn om zo weer aan de bak te moeten.![]()
Staat toch standaard op Windows?quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:24 schreef Myrr het volgende:
Ik mis het om Paint op m'n computer te hebben.
Verhouding van triple naar de rest is wel slecht hoor.quote:
Ach boeien, darten is toch geen sportquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Verhouding van triple naar de rest is wel slecht hoor.
Apple zeker?quote:
Maar wel aardig knap.quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ach boeien, darten is toch geen sport
ik begin niet aan de Apple-sektequote:
Ik krijg echt aids als ik iets op Windows moet werken tegenwoordig. Alhoewel, Windows 10 is wel te doen.quote:
Z'n klok stond op zomertijdquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:30 schreef Catkiller het volgende:
WCH ineens weg maar het was al lang bedtijd geweest zie ik.
En nu maar wachtenquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:32 schreef HPLC het volgende:
Ik heb Mr. Robot toch maar verwijderd. Er zijn leukere series om te kijken
Best wel ja maar we weten dat hij gulzig is.quote:
Ik heb die van mij sinds 2012 en hij begint nu wel af te takelen helaasquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:35 schreef Myrr het volgende:
Moet wel zeggen dat ik m'n MacBook al vijf jaar volop in gebruik heb, er vanalles op pleur, hem amper update, er tig programma's tegelijk kunnen draaien en hij het nog steeds doet als een tierelier. Dat heb ik op Windows nog nooit voor elkaar gekregen, die hielden er na een jaar al mee op.
Volgens mij kun je ze nieuw leven in blazen voor een paar honderd euro.quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb die van mij sinds 2012 en hij begint nu wel af te takelen helaas
Heb je Black Mirror gezien?quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:32 schreef HPLC het volgende:
Ik heb Mr. Robot toch maar verwijderd. Er zijn leukere series om te kijken
ik ga maar eens een keer met hem naar een winkelquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:36 schreef Myrr het volgende:
[..]
Volgens mij kun je ze nieuw leven in blazen voor een paar honderd euro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |