Maar wat gaat Dima hier van leren?quote:
Die zijn juist luchtig toch?quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoezo?
Is een sport broek dus zal wel warm zijn denk ik
Toen ik nog een piepertje was, zag ik jullie wel tussen de bloemkolenvelden lopenquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja hoe had ik anders een kind kunnen hebben he
ik heb wel een andere soort bruine/beige jasquote:
parka?quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:53 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb wel een andere soort bruine/beige jas
nee, een gewonequote:
Daar gaat geen vat teer tegenop.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Verrot hout is moeilijk te bewerken he
Ja zou best kunnenquote:
blaasontsteking incomming in 3...2...1quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja zou best kunnen
even naar buiten nu om te voelen
Kan ook door TARDIS. komen.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
blaasontsteking incomming in 3...2...1
Doe niet zo bejaard aub.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
blaasontsteking incomming in 3...2...1
wij hadden er 1quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:57 schreef Myrr het volgende:
Ik wil m'n kind gaan dragen in draagdoeken, want dat is leuk, maar wil er niet uitzien als een hippie. Problem.
Werk aan je uitstraling en als je treinmeisje ziet, gewoon aanspreken en begin een babbeltje zonder wanhopig over te komen.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:56 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik heb veel van geleerd
heb het meest aan die post gehad in al die jaren fok
Hahahaha, ik zou echt stuk gaan als je zo thuis zou komen. Is toch leuk.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wij hadden er 1
ik moest hem om.. alles
dus ik haring eten
komen we thuis
kind onder de uitjes
vrouw boos
ik
huhuhuhu
Heb je in de kou gelopen?quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wil je mijn stoma even aangeven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |