quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:45 schreef Myrr het volgende:
Werd laatst echt wild van een gast uit een film. Echt een uber autist ook. The accountant. Migado.
quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:45 schreef supersof het volgende:
[..]Ziet er koud uit wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.misschien beetje te sportachtig
oke ik geef het opquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
bullshit dus he, ik ben godtievus lelijk maar heb regelmatig sjans, vrouwen van begin 30 voor mij jong en alles, het gaat om je humor, je manier van doen, hoe je over komt
quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:45 schreef supersof het volgende:
[..]je moet goed combineren met oversized windbreaker in goeie kleur/dessinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.misschien beetje te sportachtig
je moet een vrouw kunnen laten lachen, en niet zoals jij om je kop, maar om je humorquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
oke ik geef het op
zelf met xtc in mn mik ben ik nog steeds zo suf als een zombie
quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je moet een vrouw kunnen laten lachen, en niet zoals jij om je kop, maar om je humor
die heb ik nietquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:47 schreef Drug het volgende:
[..]
je moet goed combineren met oversized windbreaker in goeie kleur/dessin
Kende heel die gast nietquote:
Met deze houding gaat het nooit lukken he.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
oke ik geef het op
zelfs met xtc in mn mik ben ik nog steeds zo suf als een zombie
quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:47 schreef Drug het volgende:
[..]
je moet goed combineren met oversized windbreaker in goeie kleur/dessin
Is bij jou niet helemaal gelukt hèquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je moet een vrouw kunnen laten lachen, en niet zoals jij om je kop, maar om je humor
jawel joh, je kent hem welquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:48 schreef Myrr het volgende:
[..]
Kende heel die gast niet
Maar hoe hij keihard aan het rekenen was, en dat hele awkward gedoe van hem. Sheeeeiiiiiittttt.
weet je wie ook zegt dat ie sjans heeft?quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
bullshit dus he, ik ben godtievus lelijk maar heb regelmatig sjans, vrouwen van begin 30 voor mij jong en alles, het gaat om je humor, je manier van doen, hoe je over komt
wat een verrassingquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:48 schreef Remqo het volgende:
[..]
Met deze houding gaat het nooit lukken he.
pfff wellesquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is bij jou niet helemaal gelukt hè
Wist niet dat je vrouw doof én blind isquote:
ja hoe had ik anders een kind kunnen hebben hequote:Op dinsdag 27 december 2016 21:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wist niet dat je vrouw doof én blind is
Nu pas een hoofd bij die naam.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:48 schreef supersof het volgende:
[..]
jawel joh, je kent hem wel
Ben Affleck - IMDb
Hoezo?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |