quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:45 schreef Myrr het volgende:
Werd laatst echt wild van een gast uit een film. Echt een uber autist ook. The accountant. Migado.
quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:45 schreef supersof het volgende:
[..]Ziet er koud uit wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.misschien beetje te sportachtig
oke ik geef het opquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
bullshit dus he, ik ben godtievus lelijk maar heb regelmatig sjans, vrouwen van begin 30 voor mij jong en alles, het gaat om je humor, je manier van doen, hoe je over komt
quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:45 schreef supersof het volgende:
[..]je moet goed combineren met oversized windbreaker in goeie kleur/dessinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.misschien beetje te sportachtig
je moet een vrouw kunnen laten lachen, en niet zoals jij om je kop, maar om je humorquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
oke ik geef het op
zelf met xtc in mn mik ben ik nog steeds zo suf als een zombie
quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je moet een vrouw kunnen laten lachen, en niet zoals jij om je kop, maar om je humor
die heb ik nietquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:47 schreef Drug het volgende:
[..]
je moet goed combineren met oversized windbreaker in goeie kleur/dessin
Kende heel die gast nietquote:
Met deze houding gaat het nooit lukken he.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
oke ik geef het op
zelfs met xtc in mn mik ben ik nog steeds zo suf als een zombie
quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:47 schreef Drug het volgende:
[..]
je moet goed combineren met oversized windbreaker in goeie kleur/dessin
Is bij jou niet helemaal gelukt hèquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je moet een vrouw kunnen laten lachen, en niet zoals jij om je kop, maar om je humor
jawel joh, je kent hem welquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:48 schreef Myrr het volgende:
[..]
Kende heel die gast niet
Maar hoe hij keihard aan het rekenen was, en dat hele awkward gedoe van hem. Sheeeeiiiiiittttt.
weet je wie ook zegt dat ie sjans heeft?quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
bullshit dus he, ik ben godtievus lelijk maar heb regelmatig sjans, vrouwen van begin 30 voor mij jong en alles, het gaat om je humor, je manier van doen, hoe je over komt
wat een verrassingquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:48 schreef Remqo het volgende:
[..]
Met deze houding gaat het nooit lukken he.
pfff wellesquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is bij jou niet helemaal gelukt hè
Wist niet dat je vrouw doof én blind isquote:
ja hoe had ik anders een kind kunnen hebben hequote:Op dinsdag 27 december 2016 21:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wist niet dat je vrouw doof én blind is
Nu pas een hoofd bij die naam.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:48 schreef supersof het volgende:
[..]
jawel joh, je kent hem wel
Ben Affleck - IMDb
Hoezo?quote:
Maar wat gaat Dima hier van leren?quote:
Die zijn juist luchtig toch?quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoezo?
Is een sport broek dus zal wel warm zijn denk ik
Toen ik nog een piepertje was, zag ik jullie wel tussen de bloemkolenvelden lopenquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja hoe had ik anders een kind kunnen hebben he
ik heb wel een andere soort bruine/beige jasquote:
parka?quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:53 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb wel een andere soort bruine/beige jas
nee, een gewonequote:
Daar gaat geen vat teer tegenop.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Verrot hout is moeilijk te bewerken he
Ja zou best kunnenquote:
blaasontsteking incomming in 3...2...1quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja zou best kunnen
even naar buiten nu om te voelen
Kan ook door TARDIS. komen.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
blaasontsteking incomming in 3...2...1
Doe niet zo bejaard aub.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wij hadden er 1quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:57 schreef Myrr het volgende:
Ik wil m'n kind gaan dragen in draagdoeken, want dat is leuk, maar wil er niet uitzien als een hippie. Problem.
Werk aan je uitstraling en als je treinmeisje ziet, gewoon aanspreken en begin een babbeltje zonder wanhopig over te komen.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:56 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik heb veel van geleerd
heb het meest aan die post gehad in al die jaren fok
Hahahaha, ik zou echt stuk gaan als je zo thuis zou komen. Is toch leuk.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wij hadden er 1
ik moest hem om.. alles
dus ik haring eten
komen we thuis
kind onder de uitjes
vrouw boos
ik
huhuhuhu
Heb je in de kou gelopen?quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wil je mijn stoma even aangeven?
Dat doe je toch niet als man.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wij hadden er 1
ik moest hem om.. alles
dus ik haring eten
komen we thuis
kind onder de uitjes
vrouw boos
ik
huhuhuhu
nee was niet zo koudquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
en sowieso, ik ded heel stoer "ik ga geen luiers doen" ik ben man bla blaquote:
Jammer alleen dat dit gevoel na een paar maanden weer weg is.quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
en sowieso, ik ded heel stoer "ik ga geen luiers doen" ik ben man bla bla
Ik stond zijn eerste luier te doen en koesterde elk moment dat hij tegen me aan lag... jongen, je weet niet wat je overkomt, serieus
moa bij mij niet hoor, ik heb hem nog steeds graag op schoot, hij is nu 6quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:02 schreef Myrr het volgende:
[..]
Jammer alleen dat dit gevoel na een paar maanden weer weg is.
Heb het over de luiers ei.quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
moa bij mij niet hoor, ik heb hem nog steeds graag op schoot, hij is nu 6
alleen zeg ik dat niet hardop op fok want tja....
Ha die Hansquote:
alleen als je er 1 op eetquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:02 schreef Remqo het volgende:
Oh ja, wie lokquote me even morgen, dat ik ook toiletblokjes moet halen, die vergeet ik steeds met boodschappen doen.
Zodat hij later wat makkelijker het wereldrecord paalzitten kan verbreken?quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
moa bij mij niet hoor, ik heb hem nog steeds graag op schoot, hij is nu 6
alleen zeg ik dat niet hardop op fok want tja....
echt fok hequote:Op dinsdag 27 december 2016 22:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zodat hij later wat makkelijker het wereldrecord paalzitten kan verbreken?
hoe oud zijn de kinders nu?quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wij hadden er 1
ik moest hem om.. alles
dus ik haring eten
komen we thuis
kind onder de uitjes
vrouw boos
ik
huhuhuhu
Daar zit wel wat in, dan is m'n drolletje meteen schoon voordat ik hem doorspoelquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
alleen als je er 1 op eet
Ah, na paar maanden al geen ervaring meer met nachten.quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ow... nou maanden gedaan hoor... maar idd de lol gaat er wel vanaf, zeker 's nachts
Dat geloof ik wel maar zo'n draagdoek gaat mij wat te ver.quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
en sowieso, ik ded heel stoer "ik ga geen luiers doen" ik ben man bla bla
Ik stond zijn eerste luier te doen en koesterde elk moment dat hij tegen me aan lag... jongen, je weet niet wat je overkomt, serieus
Ik heb je gemist Ronniequote:
Kwam wel traag op gang, maar dat dialoog tussen Ecbert en Ragnar was epischquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ben ook weer bij met Vikings. Eigenlijk gebeurde er in die 4 afleveringen weinig, maar ja
Gewoon zo'n stoere. Ziet er echt super leuk uit als vaders dragen.quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel maar zo'n draagdoek gaat mij wat te ver.
die van mij.. god tering.. tot 1,5 jaar nachten wakker, alles.. ik werd gek... serieus... agressie allesquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:05 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ah, na paar maanden al geen ervaring meer met nachten.
wij hadden camouflage print huhuhuquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:06 schreef Myrr het volgende:
[..]
Gewoon zo'n stoere. Ziet er echt super leuk uit als vaders dragen.
quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp dit en ik kan niet eens mad zijn.quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
die van mij.. god tering.. tot 1,5 jaar nachten wakker, alles.. ik werd gek... serieus... agressie alleskostte mijn hele ziel zowat
Mja, er gebeurde eigenlijk weinig, behalve dat ze dronken waren. Ik kijk wel uit naar de volgendequote:Op dinsdag 27 december 2016 22:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
Kwam wel traag op gang, maar dat dialoog tussen Ecbert en Ragnar was episch
Zou geven.quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik heb er 1, 6 is hij nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vermaak hem danquote:
Vrijheid?quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:07 schreef Drug het volgende:
[..]
beetje van je vrijheid aan het genieten?
och, het is kiezen he, of niet op stap, of je vrouw laten zeulen, of een rugzak waar dat ding in moet maar heel oncomfortabel is of zo'n ding wat echt heel prettig draagtquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als je iemand beschuldigt van bestialiteit kan dit dan ook als smaad gezien worden?quote:
Geen kinderwagen?quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
och, het is kiezen he, of niet op stap, of je vrouw laten zeulen, of een rugzak waar dat ding in moet maar heel oncomfortabel is of zo'n ding wat echt heel prettig draagt
Vrouw er mee opschepen altijd.quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
och, het is kiezen he, of niet op stap, of je vrouw laten zeulen, of een rugzak waar dat ding in moet maar heel oncomfortabel is of zo'n ding wat echt heel prettig draagt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |