oh ik associeer het meer met sportenquote:
Kruidvat is sowieso dramatisch volgepropt kut met alles door elkaar heen.quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:13 schreef Myrr het volgende:
[..]
Chill toch?
[..]
Ja, dat wel. Maar je kan wel al je zooi er in laden, en een beetje winkel is er tegenwoordig op ingericht. Behalve de Kruidvat.
ik hou daarvanquote:
Oh ik denk dat jullie er maar goed over moeten pratenquote:
Maar wel betaalbaar.quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kruidvat is sowieso dramatisch volgepropt kut met alles door elkaar heen.
rtquote:
zou jij dat chill vinden?quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:13 schreef Myrr het volgende:
[..]
Chill toch?
[..]
Ja, dat wel. Maar je kan wel al je zooi er in laden, en een beetje winkel is er tegenwoordig op ingericht. Behalve de Kruidvat.
We hopen het maarquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:10 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vond het dialoog super, Ecbert is een sluwe hufter, maar dat is Ragnar eigenlijk ook, en dan toch wederzijds respect, dat kwam er uit.
Het gaat hierna beter worden.
dat is gewoon slimme marketingquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:14 schreef supersof het volgende:
[..]
oh ik associeer het meer met sporten
In de SC neem ik aan.quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh ik denk dat jullie er maar goed over moeten praten
Ze zei van Ragnar, maar het was Aethelwulf, de zoon van Ecbertquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
We hopen het maar
Van wie was nou die Kwentrith (ofzo) ook alweer zwanger?
haha nicequote:Op dinsdag 27 december 2016 22:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, bevalt prima. Beetje eten, beetje feunen en top 2000 luisteren
Ah ok, ja die plasscene weet ik nog wel, maar dat andere niet meer. Vandaar dat hij zo om hem bekommerde en hem verbandequote:Op dinsdag 27 december 2016 22:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ze zei van Ragnar, maar het was Aethelwulf, de zoon van Ecbert
mijn jealousy zou niet kunnen handelenquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:17 schreef Myrr het volgende:
[..]
Het lijkt me best bevrijdend als je zo in een relatie kunt staan.
quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:20 schreef Drug het volgende:
[..]
mijn jealousy zou niet kunnen handelen
en disneyfilms hebben mij geleerd dat echt liefde gewoon 1 man en 1 vrouw is. (en de vrouw is prinses)
Aethelwulf wordt steeds in de schaduw gezet, kan ook een leuk verhaallijn opleverenquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ah ok, ja die plasscene weet ik nog wel, maar dat andere niet meer. Vandaar dat hij zo om hem bekommerde en hem verbande
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |