Zonder ook maar 1 match echt te winnen is hij kampioen geworden...
Match 1: Bob Sapp wint maar later blijkt dat deze zijn hand gebroken heeft en Ernesto gaat door.
Match 2: Ray Sefo, tijdens de match krijgt Ray een blessure, Ernesto gaat door.
Match 3. Finale: Le Banner, weer een blessure tijdens de match, Ernesto is champ.
Voor gedetailleerde match beschrijvingen: http://www.man-magazine.com/uk/newsflash/view.php?nid=1113
De Nederlanders heersen over deze sport zo lijkt het.
Jezus wat een monster die Sapp (2.00 m en 177 kg)
Maar die is gewoon veels te lomp voor zoiets. Hij kan niet eens rechtvooruit stoten, maar kan alleen opzij zwaaien.
Maar goed, 1 klap van em en je ligt.
Ik vond het jammer dat Jerommeke verloren heeft, hij was de betere en ik vind het een erg sympatieke vent.
quote:je bedoelt Jeronimo neem ik aan
Op zondag 5 januari 2003 14:49 schreef X-Ray het volgende:Ik vond het jammer dat Jerommeke verloren heeft, hij was de betere en ik vind het een erg sympatieke vent.
quote:Jerommeke
Op zondag 5 januari 2003 16:04 schreef Fulton het volgende:[..]
je bedoelt Jeronimo neem ik aan
quote:
Op zondag 5 januari 2003 17:15 schreef SCH het volgende:
Dit Ik hoor niet in het sportforum
quote:Het is toch echt een sport. Een vechtsport die technieken uit kungfu, kickboksen en andere disciplines combineert om precies te zijn.
Op zondag 5 januari 2003 17:15 schreef SCH het volgende:
Dit hoort niet in het sportforum
quote:
Op zondag 5 januari 2003 17:16 schreef X-Ray het volgende:[..]
quote:ga nou niet zeggen dat K1 geen sport is
Op zondag 5 januari 2003 17:18 schreef SCH het volgende:[..]
.
Dit 'tijdverdrijf' van criminelen die elkaar gebroken ledematen slaan hoort in ONZIN.
quote:Dat zei ik toch - tuurlijk is het geen sport - het is een partijtje blessures oplopen en heeft niets met sport te maken. Wat dan wel volgens jou?
Op zondag 5 januari 2003 17:26 schreef Fulton het volgende:
ga nou niet zeggen dat K1 geen sport is
quote:Jij hoort in onzin met je gezeur. Dus ga maar snel.
Op zondag 5 januari 2003 17:18 schreef SCH het volgende:[..]
.
Dit 'tijdverdrijf' van criminelen die elkaar gebroken ledematen slaan hoort in ONZIN.
K1 is de ultieme vechtsport, en dat dat geen sport is voor slappelingen en mietjes, dat moge duidelijk zijn.
Veel plezier met cricket .
On-topic:
Was Jerommekes arm op 5 plaatsen gebroken?
En die Nieuw-Zeelander, die wou gewoon NIET gaan liggen. Als je die benen zag, compleet blauw en helemaal kapot, maar toch nog blijven lopen. Hij kreeg het voor elkaar Jerommeke nog 2 maal neer te hoeken ook .
quote:Ik ben ook K1 liefhebber en ik doe zelf een paar jaar Kungfu maar ik heb dat nog nooit gezien in een wedstrijd. Het is gewoon kickboxen niets meer vind ik.
Op zondag 5 januari 2003 17:17 schreef MaartenGrendel het volgende:[..]
Het is toch echt een sport. Een vechtsport die technieken uit kungfu, kickboksen en andere disciplines combineert om precies te zijn.
Anders moet je eens naar het Chinese Sanshou/Sanda kijken !
quote:Jerome Le Banner
Op zondag 5 januari 2003 17:25 schreef Fulton het volgende:[..]
Oftewel, Jerommeke .
quote:goedzo
Op zondag 5 januari 2003 17:36 schreef X-Ray het volgende:[..]
Jerome Le Banner
190 cm, 124.0 kg - Heavyweight
Age 29
Oftewel, Jeronimo.
quote:hou jij hiervan Fulton
Op zondag 5 januari 2003 17:38 schreef Fulton het volgende:goezo
quote:Van jou kant kan ik het wel begrijpen.
Op zondag 5 januari 2003 17:39 schreef SCH het volgende:[..]
hou jij hiervan Fulton
ff bellen over een stadionverbod dan maar
quote:Dat was toch Mike Hunt? Die gaat nooit neer. Het verhaal gaat dat de enige keer dat hij K.O. ging was toen hij werd aangereden door een bus.
Op zondag 5 januari 2003 17:29 schreef X-Ray het volgende:[..]
En die Nieuw-Zeelander, die wou gewoon NIET gaan liggen. Als je die benen zag, compleet blauw en helemaal kapot, maar toch nog blijven lopen. Hij kreeg het voor elkaar Jerommeke nog 2 maal neer te hoeken ook.
quote:Niet Jeronimo, Geronimo is het.
Op zondag 5 januari 2003 17:38 schreef Fulton het volgende:[..]
goedzo [afbeelding]
Maar wij noemen em Jerommeke.
quote:Okay - je hebt me naarling
Op zondag 5 januari 2003 17:41 schreef Fulton het volgende:[..]
Van jou kant kan ik het wel begrijpen.
Tis duidelijk geen sport voor mietjes
quote:Nee nee, hier hebben we Jerommeke
Op zondag 5 januari 2003 17:42 schreef X-Ray het volgende:[..]
Niet Jeronimo, Geronimo is het.
Maar wij noemen em Jerommeke.
Zijn rechterhoek is net iets minder hard dan die van Geronimo
quote:Yep
Op zondag 5 januari 2003 17:41 schreef MaartenGrendel het volgende:[..]
Dat was toch Mike Hunt? Die gaat nooit neer. Het verhaal gaat dat de enige keer dat hij K.O. ging was toen hij werd aangereden door een bus.
1.78, 128 kg. Dikke papzak is het .
Maar hij ging gewoon NIET neer! Echt ongelofelijk, Jerome maar rammen en schoppen op dat linkerbeen, maar hij BLEEF komen.
quote:Gebroken handen, gebroken voeten, gebroken ellebogen...hehe...zo te lezen heeft Mr. Perfect weer aardig huisgehouden daar in Tokyo.
Tokyo - 07 december 2002Ernesto Hoost heeft de K-1 Finale gewonnen van Jerome Le Banner!
Na eerst Bob Sapp op de lever neer te slaan, maar na een opleving van Sapp in de hoek te worden gedrukt beëindigde de scheids onterecht de wedstrijd op TKO in het voordeel van Sapp. Sapp moest door twee helpers worden ondersteund om de kleedkamer te bereiken. Moest opgeven met een gebroken hand, waardoor Ernesto toch verder mocht.Vervolgens ontmoette hij Ray Sefo, die na een lowkick zijn voet brak doordat Ernesto deze goed blokte.
Door naar de finale waar Ernesto de geweldenaar, Jerome LeBanner tegenkwam. Deze brak zijn elleboog door de verwoestende trappen van Hoost. De TERECHTE KAMPIOEN dus.
quote:1e ronde eruit
Op zondag 5 januari 2003 17:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
Deed Peter Aerts niet mee??
quote:Jammer..
Op zondag 5 januari 2003 18:00 schreef Fulton het volgende:[..]
1e ronde eruit
K-1 GRAND PRIX '94, '95, '98 Champion
Aerts heeft ook al 3x gewonnen. .
Hoost is de ultieme meester van techniek en timing (hij is dan ook Mr. Perfect). Hoost de heeft niet de snelste of hardste lowkick of hoek maar weet deze goed te gebruiken in combinaties en heeft een goede strategie. Zoek maar is op Kazaa naar zn match met Vovandchyn (of zoeits) voor voorbeelden. Waarschuwing: Je krijgt wel medelijden met die arme rus als je t filmpje kijkt.
Hoost had het trouwens nu niet verdiend als je die wedstrijden ziet, Jerommeke eigenlijk meer maar het was niet zo slim om telkens een scheenbeen met een arm te blocken.
Hoost verloor twee keer van Sapp omdat ie afweek van een strategie die prima werkte. Hij ging staan en klappen ruilen met die gorilla in plaats van blijven werken op de lowkick op het linkerbeen. Sapp moest de tweede keer de ring uit gedragen worden zo dichtbij zat Hoost
Aerts wachtte op het gaatje of maakte het met een combinatie en had een vreselijk snelle en harde high kick om het af te maken. Hij is nu helaas niet meer zo goed als ie ooit was en zou misschien eens op moeten houden en een flinke knul van 18 gaan trainen om de volgende verschrikking van de kicksbokswereld te worden.
quote:Wtf heeft Hoost tegen Vovchanchyn gevochten en gewonnen???
Op maandag 6 januari 2003 01:49 schreef Mirion het volgende:
...
Dat zal natuurlijk een standaard kickboksgevecht zijn geweest. Inmiddels (allang) is Vovchanchyn uitgegroeid tot een legende in freefight e.d.
Ik ga toch het filmpje opzoeken want alhoewel Hoost vast een tigx betere kickbokser is als Igor kan ik me niet voorstellen dat Igor knockout ging of opgaf die gast is echt spijkerhard.
Mochten ze elkaar, wat natuurlijk nooit zal gebeuren, in een bareknuckles pot tegenkomen dan heeft Hoost geen enkele kans. Beiden verdienen overigens respect.
[Dit bericht is gewijzigd door koelele op 10-01-2003 11:30]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |