Ben je weer aan het eten?quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Al dat tandsteen heeft zich inmiddels ook op zn hersenen gevestigd blijkbaar
Ja en dat las ik en dus zei ik dat ik calve pindasaus erg lekker vind. Vind je dat ook lekker?quote:
Ja moet mijn 300 kg beetje op peil houden hèquote:
Bolletjequote:Op dinsdag 27 december 2016 20:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja moet mijn 300 kg beetje op peil houden hè
Stilquote:Op dinsdag 27 december 2016 20:24 schreef Mozy het volgende:
[..]
Check die comebackgodverdomme zit je neus ook in de weg bij nadenken ofzo?
Jaquote:Op dinsdag 27 december 2016 20:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja en dat las ik en dus zei ik dat ik calve pindasaus erg lekker vind. Vind je dat ook lekker?
alweer een seks verwijzing op 2:30quote:
Ik mag alles, ik ben meester, regels gelden niet voor mij.quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:25 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Stil
Jij mag niet tegen mij praten
Wil je me nooit meer zo laten schrikken?quote:
ben je fan?quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wil je me nooit meer zo laten schrikken?
Kinderen van 4 jaar leren hoe ze moeten vingerverven en binnen de lijntjes tekenen is niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 27 december 2016 20:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik mag alles, ik ben meester, regels gelden niet voor mij.
Ik zing altijd Like a Vigin onder de douchequote:
Patricia Paay schuift vanavond nog aan in een praatprogramma om te vertellen over die keer dat ze met Madonna gezoend en geschaard heeft.quote:
Ligt er aan. Voor jou is fantasie van realiteit onderscheiden nog moeilijk, dat leren de meeste kinderen in de vroege basisschool.quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:27 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Kinderen van 4 jaar leren hoe ze moeten vingerverven en binnen de lijntjes tekenen is niet zo moeilijk
Waarom ben je dan zo boos als fantasie en realiteit voor mij moeilijk te onderscheiden valt? Een meester hoort toch boven een kind te staan?quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:28 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ligt er aan. Voor jou is fantasie van realiteit onderscheiden nog moeilijk, dat leren de meeste kinderen in de vroege basisschool.
lijkt wel een aflevering van South parkquote:Op dinsdag 27 december 2016 20:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Patricia Paay schuift vanavond nog aan in een praatprogramma om te vertellen over die keer dat ze met Madonna gezoend en geschaard heeft.
Kan iemand me vertellen of wickedmen weer een tia heeft?quote:
jaquote:Op dinsdag 27 december 2016 20:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan iemand me vertellen of wickedmen weer een tia heeft?
'weer' kan je wel weglatenquote:Op dinsdag 27 december 2016 20:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan iemand me vertellen of wickedmen weer een tia heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |