Truus heb dat gezien op feesboekquote:Op dinsdag 27 december 2016 19:31 schreef Mani89 het volgende:
Ik zie vrouwen in de overgang een dab doen.

van dit soort muziek rijd je auto toch vanzelf de vangrail in?quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:30 schreef Dwersdriever het volgende:
Ik krijg altijd wel goede zin van dit nummer. Lekker meezingen in de auto.

dan is dab doodquote:Op dinsdag 27 december 2016 19:31 schreef Mani89 het volgende:

ja idd moet je nagaanquote:Op dinsdag 27 december 2016 19:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En dan ben jij daar nog niet eens.

Brian in ieder geval niet.quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doet Maggie May op deze plaat?

Ja, maar ik kan me niet herinneren dat die dit nummer heeft gedaanquote:

Ik denk dat je hem haat of goed vindt. Ik vindt het erg tof. Altijd al gevonden. Heb ook een paar cd's van hem.quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:29 schreef SonicVolcano het volgende:
Snap de haat richting PDL nooit zo goed.
Mooi! Weer De Leeuw was echt een goed programma.

OEHHHquote:

quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:31 schreef Mani89 het volgende:
zorgt voor verkoeling tijdens opvliegersquote:Op dinsdag 27 december 2016 19:31 schreef Mani89 het volgende:

Familie van Brian?quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doet Maggie May op deze plaat?

Het schijnt dat er in allerlei Beatle nummers verwijzingen naar zijn ja.quote:

quote:

Ging dat over Paul de Leeuw?quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het schijnt dat er in allerlei Beatle nummers verwijzingen naar zijn ja.

Dat vind ik dus niet.quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
Het origineel van Bram Vermeulen is beter

Die man is al 30 jaar een parodie op zichzelfquote:

Ook al bijna dood.quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:33 schreef asco het volgende:
Roderick David (Rod) Stewart (Londen, 10 januari 1945)

Koert zn woordgrappen zijn echt vreselijk vaakquote:Op dinsdag 27 december 2016 19:33 schreef Evertjan het volgende:
[..]
vorige week bij PSV ook nog een Rot Stewart gezien

moet je ze wel achterstevoren afspelenquote:Op dinsdag 27 december 2016 19:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het schijnt dat er in allerlei Beatle nummers verwijzingen naar zijn ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |