abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 dinsdag 27 december 2016 @ 18:31:09 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_167648324
Al kan je auto met drie wielen geen meter meer verder rijden, een parkeerverbod is een parkeerverbod en dus kreeg Sjaak Goedbloed uit Retranchement gisteren een kerstkaart van de gemeente Sluis: een parkeerboete van 95 euro.

Goedbloed kreeg 's avonds op Eerste Kerstdag een klapband en kon zijn auto nog net parkeren bij een kruising in Sluis. Een mechanisch probleem bleek de oorzaak.

Een reserveband zou niet helpen. Die zou ook direct klappen. Wegslepen op drie wielen was eveneens een onmogelijkheid. Een bevriende monteur haalde het wiel eraf, zette de auto op stenen en ging op zoek naar een nieuw onderdeel.

In de vakken
De volgende dag zat er een bon onder zijn ruitenwisser. Drie wielen en een gevarendriehoek voor het raam of niet, het bord bij Goedbloeds auto is helder: 'parkeren alleen in de vakken'.

,,Als ik fout ben, ben ik fout. Maar hier?'' Sjaak Goedbloed is boos. ,,Ik vind dit min hoor. Als ze mij nou eens zeggen wat ik hier nu zelf nog aan zou kunnen doen. Ik heb de hele avond nog nummers gebeld maar met de Kerst neemt niemand op. Wat moet ik dan doen? Ik kan hem toch slecht op mijn nek leggen.''

http://www.ad.nl/binnenla(...)e-kerstdag~a00b095d/

Ordnung muss sein. :D :{

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_167648415
Is de parkeerwachter helderziend? :')
  dinsdag 27 december 2016 @ 18:40:47 #3
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_167648532
Afslepen kan 24/7 ook als ie niet meer wil rollen..
Dus ja als ie vraagt wat ie daaraan had kunnen doen is dat niet zo moeilijk.. maakt niet uit welk tijdstip het is..

Maarja afgezien daarvan is een boete weer lekker Holland op zn smalst.. :')
pi_167648590
Parkeerterreur. Eén van de meest nutteloze organisaties ter wereld.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_167648605
En ik snap goed dat dit kwaad bloed zet bij Goedbloed.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  Trouwste user 2022 dinsdag 27 december 2016 @ 18:49:08 #6
7889 tong80
Spleenheup
pi_167648736
Ik kreeg een boete van 95 euro bij mijn eerste keer dat ik per abuis papier bij het gescheiden plastic had gedaan. Geen eerste waarschuwing, een vent in blauw pak aan de deur die zich niet eens voorstelde. Bezwaar aangetekend en werd kwijtgescholden.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_167649346
Dan is Sjaak mooi de Sjaak.
pi_167649775
Sjaak loopt een beetje te zeiken, had hem nog best in een vak kunnen zetten als die hem ook daar kon parkeren, anders inderdaad laten afslepen of een reservewiel, hoe weet Sjaak nou zo zeker dat die ook meteen klapt :') ? Of was die band soms niet meer goed, tja, eigen schuld Sjaak, niet zo jammeren.

Als je het er niet mee eens bent ga je gewoon in bezwaar, en niet janken bij de media.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 27-12-2016 19:22:28 ]
pi_167650657
Geen reservewiel, geen pechhulp abonnement en die band was toch al stuk. Kun je gewoon op parkeren.
.
pi_167651559
Sjaak straalt hetzelfde temperament uit als die schijtbak van 'm.
pindazakje
pi_167651763
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 18:49 schreef tong80 het volgende:
Ik kreeg een boete van 95 euro bij mijn eerste keer dat ik per abuis papier bij het gescheiden plastic had gedaan. Geen eerste waarschuwing, een vent in blauw pak aan de deur die zich niet eens voorstelde. Bezwaar aangetekend en werd kwijtgescholden.

Weer dit kutverhaal...
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
  Trouwste user 2022 dinsdag 27 december 2016 @ 20:13:11 #12
7889 tong80
Spleenheup
pi_167651782
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2016 20:12 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Weer dit kutverhaal...
Wat een taal :{

pi_167652421
Je kan een wagen met lekke band gewoon op een autoambulance trekken hoor.

Hij moet zich niet aanstellen en een man zijn en de boete accepteren
Hij denkt zeker 'ik ben een zielige bejaarde vent en als ik in de krant kom trekken ze de boete in.
Regels gelden voor iedereen.

En geen flauwekulletjes!
5 Ferrari's op videoband!
pi_167652596
Eerder een gierige bejaarde.
.
pi_167652625
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 18:31 schreef tong80 het volgende:

,,Als ik fout ben, ben ik fout. Maar hier?'' Sjaak Goedbloed is boos. ,,Ik vind dit min hoor. Als ze mij nou eens zeggen wat ik hier nu zelf nog aan zou kunnen doen. Ik heb de hele avond nog nummers gebeld maar met de Kerst neemt niemand op. Wat moet ik dan doen? Ik kan hem toch slecht op mijn nek leggen.''

Genoeg autoboeren die voor flink wat flappen een half uurtje van hun schoonmoeder weg willen om even die wagen op te halen hoor.

Maar dat zal Sjaak wellicht te duur vinden.

Nu is hij slechts 95 euro kwijt ipv de woekerprijzen van de autohandelaar.

En nóg wil hij dat niet betalen :')

En alsof die bevriende monteur op 1e of 2e kerstdag wel een onderdeel kan kopen :')

Zo kan ik ook wel overal gratis parkeren. Wiel eraf schroeven en in de kofferbak leggen. :')
5 Ferrari's op videoband!
pi_167653104
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 20:36 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Genoeg autoboeren die voor flink wat flappen een half uurtje van hun schoonmoeder weg willen om even die wagen op te halen hoor.

Maar dat zal Sjaak wellicht te duur vinden.

Nu is hij slechts 95 euro kwijt ipv de woekerprijzen van de autohandelaar.

En nóg wil hij dat niet betalen :')

En alsof die bevriende monteur op 1e of 2e kerstdag wel een onderdeel kan kopen :')

Zo kan ik ook wel overal gratis parkeren. Wiel eraf schroeven en in de kofferbak leggen. :')
hahahaha _O-

Wat een teringzeikerd hey. Daar sta je dan op fok met je kutverhaaltje. Hoe is ie uberhaupt met de media in contact gekomen. _O-
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_167664436
Storneren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')