Gaat per half uur, sommige hebben meerdere stickers dus die zullen er wel langer zijn.quote:Op dinsdag 27 december 2016 17:13 schreef Diaan73 het volgende:
Zijn ze daar echt maar een half uurtje? Nee toch? Zeker een uur?
quote:Op dinsdag 27 december 2016 17:13 schreef essnhills het volgende:
Speciaal voor de liefhebbers:
Ohhhhhhhh deze
Alleen s nachts. Overdag half uurtjequote:Op dinsdag 27 december 2016 17:13 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Een uur mag je daar zitten ja.
Michel Prins?quote:
Is dat recent veranderd? Heb er een paar jaar geleden 's middags een uur gezeten.quote:Op dinsdag 27 december 2016 17:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Alleen s nachts. Overdag half uurtje
de meesten gaan ook een uur zitten. dat is precies het probleem. als je daar bent, probeer je toch een feestje te bouwen?quote:Op dinsdag 27 december 2016 17:13 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Een uur mag je daar zitten ja.
could you be, the most beautiful girl in the worldquote:
Geen idee wat voor mensen er gaan. Misschien ook wel wat bedrijfsuitjes enzo.quote:Op dinsdag 27 december 2016 17:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
de meesten gaan ook een uur zitten. dat is precies het probleem. als je daar bent, probeer je toch een feestje te bouwen?
Dat probleem heb ik niet alleen bij de Top 2000, maar ook bij elk concert ooit in de Ziggo Dome.quote:Op dinsdag 27 december 2016 17:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
de meesten gaan ook een uur zitten. dat is precies het probleem. als je daar bent, probeer je toch een feestje te bouwen?
Dat ben jij alquote:Op dinsdag 27 december 2016 17:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
could you be, the most beautiful girl in the world
Ik heb wel lang haar, misschien ben ik wel the most beautiful girl in the world.quote:Op dinsdag 27 december 2016 17:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
could you be, the most beautiful girl in the world
werkelijk?quote:Op dinsdag 27 december 2016 17:16 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik niet alleen bij de Top 2000, maar ook bij elk concert ooit in de Ziggo Dome.
Smooth.quote:
godverdomme, je had gelijkquote:Op dinsdag 27 december 2016 17:15 schreef Bugno het volgende:
Uithaalgenot komt straks, al zal Ruud dat wel amputeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |