quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk in ieder geval een beetje een goede act als uuropener, dat zou al veel schelen
Puntige knieen ookquote:
gekke wenkbrauwenquote:
quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:06 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ik zit plotseling te denken aan een #IKEAPaxChallenge
Het deel met Blof bedoel je?quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:06 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik vind dit deel van de lijst sowieso nooit zo geweldig.
Vroeger was de 2e dag het minst, blijkbaar verschuift zich dat een beetje.quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:06 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik vind dit deel van de lijst sowieso nooit zo geweldig.
Blaf.quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk in ieder geval een beetje een goede act als uuropener, dat zou al veel schelen
Met welk nummer?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb zo'n hekel aan die versie, gelukkig staat die van Gerry & the Pacemakers veel hogerquote:
Duurt wel lang voordat Slayer een keer langskomt.quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:07 schreef DecoAoreste het volgende:
Wel een beetje zuur dat de beste muziek steeds 's nachts komt ja. Vind deze hele middag nog niet zo indrukwekkend.
Gelukkig dit uur wel een paar fijne nummers.
Yep. Denk dat die de aandacht in zo een cafe ook niks is voor hem.quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:03 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ruud is een beetje van het pad af heb ik de indruk.
Jammer dat Rob weg is.quote:
Iets met origineel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |