Politie: http://www.dumpert.nl/med(...)t_politiebureau.htmlquote:Op dinsdag 27 december 2016 16:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
Weet nog wel dat we een politie kanaal ontdekt hadden
Ruud is een beetje van het pad af heb ik de indruk.quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:01 schreef radeloosje1987 het volgende:
Ruud moet er nog even inkomen.
Tot nu toe zit die in een ormcrisis.quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
zou ruud vandaag wel in orm zijn?
Met hulp van ons moeder, Pa en ik hebben 2 linker handenquote:
Ik heb genoten van Bieberquote:Op dinsdag 27 december 2016 16:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga voor een soepje zo. Hopelijk komt er zometeen iets beters na die bagger afgelopen uur.. jullie hadden gelijk. Dat was misschien wel het slechtste uur deze Top
Londenquote:
Ik zit plotseling te denken aan een #IKEAPaxChallengequote:Op dinsdag 27 december 2016 16:05 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Met hulp van ons moeder, Pa en ik hebben 2 linker handen
Zucht.quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:05 schreef tong80 het volgende:
Ben weer weg. Tot over een uur. Wat een gruwelijke aanstaande 60 minuten.
Ik vind dit deel van de lijst sowieso nooit zo geweldig.quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga voor een soepje zo. Hopelijk komt er zometeen iets beters na die bagger afgelopen uur.. jullie hadden gelijk. Dat was misschien wel het slechtste uur deze Top
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |