Chris Brownquote:
quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote was ook nog eens bedoeld voor Oscarmopperkont
Zegquote:Op dinsdag 27 december 2016 15:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Lijkt wel of dit jaar elke fatsoenlijke plaat afgewisseld moet worden met een Sky Radio-plaat. /moppermodus
Over je geluidsopmerking vorig topic: Waarschijnlijk heeft je oude stereo een box die het niet doet.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Lijkt wel of dit jaar elke fatsoenlijke plaat afgewisseld moet worden met een Sky Radio-plaat. /moppermodus
...ok...mja..tja.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Krijg je als je linkshandige rechtshandig drumt. Nu jij weer
Ik hoor dit nummer gewoon prima door beide boxen. Het was gisteren ook al bij de Beatles. Lijkt me iets van de manier van opnemen?quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Over je geluidsopmerking vorig topic: Waarschijnlijk heeft je oude stereo een box die het niet doet.
quote:
Jup, de Beatles gebruiken werkelijk 2 verschillende geluidssporen in hun opname.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik hoor dit nummer gewoon prima door beide boxen. Het was gisteren ook al bij de Beatles. Lijkt me iets van de manier van opnemen?
Op zich prima, maar wel zo'n 13 in een dozijn hedendaags singer-songwriter nummerquote:Op dinsdag 27 december 2016 15:54 schreef MaJo het volgende:
Dit is voor een hedendaags sloom nummer best te pruimen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |