Nou inderdaad! En zou er nog best een stuk voor willen reizen ook. TOOLquote:Op dinsdag 27 december 2016 15:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon naar Europa komen.
Volgens mij is hij prima muzikaal, speelt ook wat instrumenten.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, maar dat was Madonna ook. Wie gelooft daar verder nou iets van.
Dat betekent dat je oud wordtquote:Op dinsdag 27 december 2016 15:42 schreef livelink het volgende:
Toch heb ik als ik dit hoor niet het top2000-gevoel.
De muziek is enorm generiek en hij gebruikt autotune. Hoe kan je dan nog een goede artiest zijn?quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Justin Bieber is prima als artiest heeft gewoon beetje last van imagoschade.
Omdat Sky Radioquote:Op dinsdag 27 december 2016 15:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waar moeten Eminem en Nirvana tien jaar wachten op een plek in de top 2000 terwijl figuren als Bieber Gaga en Rihanna er wel veel al instaan.
Ok bedankt opa.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De muziek is enorm generiek en hij gebruikt autotune. Hoe kan je dan nog een goede artiest zijn?
Dat zijn Nick en Simon ook.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:42 schreef Bugno het volgende:
[..]
Volgens mij is hij prima muzikaal, speelt ook wat instrumenten.
Fijne dag verderquote:Op dinsdag 27 december 2016 15:43 schreef PippenScottie het volgende:
Ik geloof het wel qua "werk"-dag.
Ga een uurtje naar huis rijden en even papa spelen voor Dochter 1 en 2.
Ik meld me vanavond weer. Veel luistergenot allemaal!
Drie keer maarquote:
Gewoon goede hedendaagse popmuziek.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De muziek is enorm generiek en hij gebruikt autotune. Hoe kan je dan nog een goede artiest zijn?
Omdat in 2000 nog weinig jongeren stemden.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waar moeten Eminem en Nirvana tien jaar wachten op een plek in de top 2000 terwijl figuren als Bieber Gaga en Rihanna er wel veel al instaan.
En dat is hoe relevant?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |