quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:34 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Mensen die klagen over mensen die klagen.
Post dan niet op FOK!
Heel gek, maar ik lees hier niet terugquote:Op dinsdag 27 december 2016 15:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
er werd hier al PDL geroepen dus ik had al een oh-oh gevoel
Zo'n beetje alles. Maar als je echt een nummer wilt, dan Blijf bij mij met Ruth Jacott.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:33 schreef Piranjavisje het volgende:
[..]
Welke had jij liever gehad dan?
Vorig jaar getrouwd (en dit jaar nog een keerquote:Op dinsdag 27 december 2016 15:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Het kan altijd erger.... door te trouwen
Vicarious is iets moeilijker.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
ToolIk wil nog steeds Schism leren drummen, die is redelijk haalbaar.
dat gevoel zakt nog welquote:Op dinsdag 27 december 2016 15:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vorig jaar getrouwd (en dit jaar nog een keer) en het bevalt me nog steeds prima
Huhquote:Op dinsdag 27 december 2016 15:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vorig jaar getrouwd (en dit jaar nog een keer) en het bevalt me nog steeds prima
Je bent getrouwd met 2 sjeiks?quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
quote:
Wat een contrastquote:
Ik wil ze nog steeds live zien.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
ToolIk wil nog steeds Schism leren drummen, die is redelijk haalbaar.
quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:36 schreef PippenScottie het volgende:
Nog één aanzoekfaal dan.
Kerel koopt een dure ring, maakt deze vast aan ballon in de vorm van hart. En de vrouw, nou ja kijk zelf maar:
Ik hoop van nietquote:
Vorig jaar voor de wet getrouwd, dit jaar groot feestquote:
Zie bovenquote:Op dinsdag 27 december 2016 15:36 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Je bent getrouwd met 2 sjeiks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |