Nou inderdaad! En zou er nog best een stuk voor willen reizen ook. TOOLquote:Op dinsdag 27 december 2016 15:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon naar Europa komen.
Volgens mij is hij prima muzikaal, speelt ook wat instrumenten.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, maar dat was Madonna ook. Wie gelooft daar verder nou iets van.
Dat betekent dat je oud wordtquote:Op dinsdag 27 december 2016 15:42 schreef livelink het volgende:
Toch heb ik als ik dit hoor niet het top2000-gevoel.
De muziek is enorm generiek en hij gebruikt autotune. Hoe kan je dan nog een goede artiest zijn?quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Justin Bieber is prima als artiest heeft gewoon beetje last van imagoschade.
Omdat Sky Radioquote:Op dinsdag 27 december 2016 15:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waar moeten Eminem en Nirvana tien jaar wachten op een plek in de top 2000 terwijl figuren als Bieber Gaga en Rihanna er wel veel al instaan.
Ok bedankt opa.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De muziek is enorm generiek en hij gebruikt autotune. Hoe kan je dan nog een goede artiest zijn?
Dat zijn Nick en Simon ook.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:42 schreef Bugno het volgende:
[..]
Volgens mij is hij prima muzikaal, speelt ook wat instrumenten.
Fijne dag verderquote:Op dinsdag 27 december 2016 15:43 schreef PippenScottie het volgende:
Ik geloof het wel qua "werk"-dag.
Ga een uurtje naar huis rijden en even papa spelen voor Dochter 1 en 2.
Ik meld me vanavond weer. Veel luistergenot allemaal!
Drie keer maarquote:
Gewoon goede hedendaagse popmuziek.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De muziek is enorm generiek en hij gebruikt autotune. Hoe kan je dan nog een goede artiest zijn?
Omdat in 2000 nog weinig jongeren stemden.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waar moeten Eminem en Nirvana tien jaar wachten op een plek in de top 2000 terwijl figuren als Bieber Gaga en Rihanna er wel veel al instaan.
En dat is hoe relevant?quote:
Ze dachten, misschien wordt het op deze manier nog ietsquote:
hit refreshquote:
fixedquote:Op dinsdag 27 december 2016 15:43 schreef livelink het volgende:
Ik ken deze niet, maar de stem van Huub maakt alles mooi ondraagbaar.
10 dagen terug nog in Paradisoquote:
Gewoon generieke kutzooi die ervoor zorgt dat fatsoenlijke muziek niet gedraaid wordt.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gewoon goede hedendaagse popmuziek.
Ik laat gewoon mijn browser open staan tot er 1290 nummers zo in het rood staanquote:Op dinsdag 27 december 2016 15:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ze dachten, misschien wordt het op deze manier nog iets
Heb ze al een jaar of zeven niet gezienquote:Op dinsdag 27 december 2016 15:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
10 dagen terug nog in ParadisoWat een sfeer, lekker alles meezingen.
quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gewoon generieke kutzooi die ervoor zorgt dat fatsoenlijke muziek niet gedraaid wordt.
wat vind je van de weeknd?quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gewoon generieke kutzooi die ervoor zorgt dat fatsoenlijke muziek niet gedraaid wordt.
Mad.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Omdat er hier en daar tyfuszooi instaat stem je als protest op nog ergere tyfuszooi?quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vanwegen Bieber en Claudia de Breij breng ik weer een protest stem uit op Zanger Rinus volgend jaar.
Alleen rock muziek is zeker weer fatsoenlijke muziekquote:Op dinsdag 27 december 2016 15:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
het weekendquote:Op dinsdag 27 december 2016 15:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wat vind je van de weeknd?
Tivoli Oudegracht heb ik ze ook wel eens gezien, wat een mooi zaaltje was datquote:Op dinsdag 27 december 2016 15:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Heb ze al een jaar of zeven niet gezienLaatste keer was in Bergen op Zoom of Tivoli ofzo
Bono kan alleen geld tellen.quote:
Nee, dat klopt.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:45 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat als je muzikaal bent er niet per se goede muziek uit hoeft te komen.
Die nummers met Daft Punk vind ik fantastisch. Verder snap ik de hype niet helemaal. I Can't Feel My Face is bijvoorbeeld echt ontzettend slecht.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wat vind je van de weeknd?
HOiquote:
Was?quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tivoli Oudegracht heb ik ze ook wel eens gezien, wat een mooi zaaltje was dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |