Welke had jij liever gehad dan?quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:33 schreef livelink het volgende:
Echt, ik heb niks tegen Paul de Leeuw, maar waarom wordt er juist op dit nummer gestemd![]()
![]()
Gelukkig vele malen hogerquote:
Ach, er mag 5 of 6 keer geskipt worden...quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:33 schreef Ingolstadt het volgende:
Mensen die bij elk nummer gaan klagen over de mensen die erop stemmen![]()
Luister dan geen top2000
Ja, maar het is nu wel heel erg dit uur.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:33 schreef Ingolstadt het volgende:
Luister dan geen top2000
Oh my, die is wel heel ergquote:Op dinsdag 27 december 2016 15:28 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Nou vooruit:
Op nationale TV, in een vol stadion, met een vriendin die verwacht een mooie prijs te winnen of zo en dan teleurgesteld is dat haar hubbie daar op één knie zit.
Mensen die klagen over mensen die klagen.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:33 schreef Ingolstadt het volgende:
Luister dan geen top2000
Bijna de hoogste notering ooit. Dat was 268quote:
Zouden het dezelfde mensen zjjn?quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, maar het is nu wel heel erg dit uur.
Ik zet hem gewoon op mute bij de kutnummersquote:Op dinsdag 27 december 2016 15:33 schreef Ingolstadt het volgende:
Luister dan geen top2000
Toolquote:
Persona non grata voor dit topic gespotquote:Op dinsdag 27 december 2016 15:33 schreef Ingolstadt het volgende:
Luister dan geen top2000
Straks nog afstellengenot...quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:33 schreef laxus13 het volgende:
We zijn met de lades bezig dus schiet al op
Ikea kast haha.
Ik heb net ook iets gekocht daar dus het puzzelen begint zo.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:33 schreef laxus13 het volgende:
We zijn met de lades bezig dus schiet al op
Ikea kast haha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |