hit refreshquote:
fixedquote:Op dinsdag 27 december 2016 15:43 schreef livelink het volgende:
Ik ken deze niet, maar de stem van Huub maakt alles mooi ondraagbaar.
10 dagen terug nog in Paradisoquote:
Gewoon generieke kutzooi die ervoor zorgt dat fatsoenlijke muziek niet gedraaid wordt.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gewoon goede hedendaagse popmuziek.
Ik laat gewoon mijn browser open staan tot er 1290 nummers zo in het rood staanquote:Op dinsdag 27 december 2016 15:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ze dachten, misschien wordt het op deze manier nog iets
Heb ze al een jaar of zeven niet gezienquote:Op dinsdag 27 december 2016 15:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
10 dagen terug nog in ParadisoWat een sfeer, lekker alles meezingen.
quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gewoon generieke kutzooi die ervoor zorgt dat fatsoenlijke muziek niet gedraaid wordt.
wat vind je van de weeknd?quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gewoon generieke kutzooi die ervoor zorgt dat fatsoenlijke muziek niet gedraaid wordt.
Mad.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Omdat er hier en daar tyfuszooi instaat stem je als protest op nog ergere tyfuszooi?quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vanwegen Bieber en Claudia de Breij breng ik weer een protest stem uit op Zanger Rinus volgend jaar.
Alleen rock muziek is zeker weer fatsoenlijke muziekquote:Op dinsdag 27 december 2016 15:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
het weekendquote:Op dinsdag 27 december 2016 15:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wat vind je van de weeknd?
Tivoli Oudegracht heb ik ze ook wel eens gezien, wat een mooi zaaltje was datquote:Op dinsdag 27 december 2016 15:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Heb ze al een jaar of zeven niet gezienLaatste keer was in Bergen op Zoom of Tivoli ofzo
Bono kan alleen geld tellen.quote:
Nee, dat klopt.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:45 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat als je muzikaal bent er niet per se goede muziek uit hoeft te komen.
Die nummers met Daft Punk vind ik fantastisch. Verder snap ik de hype niet helemaal. I Can't Feel My Face is bijvoorbeeld echt ontzettend slecht.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wat vind je van de weeknd?
HOiquote:
Was?quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tivoli Oudegracht heb ik ze ook wel eens gezien, wat een mooi zaaltje was dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |